آراد برندینگ

دوستی با ثروتمندان میلیونرم کرد

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (43).jpg

محیط شما در برگیرنده کسانی است که در زندگی شما هستند. اگر آدم های اطرافتان شما را پایین نگه می دارند، نمی توانید به پیش بروید. همان طور که می دانید افرادی که روزمره با آنها معاشرت دارید- گروه مرجع شما 95 درصد مسئول موفقیت یا شکست شما هستند، آنها را با دقت انتخاب کنید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

ملحفه و روبالشی یکبار مصرف

همه می دانند بیمارستان ها مکانی بسیار آلوده هستند، به همین علت از ملحفه و روبالشی یکبار مصرف استفاده می شود.

در گذشته از ملافه های قابل شستشو در بیمارستان ها استفاده می شد که متاسفانه بهداشتی نبودند به دلیل اینکه شسته می شدند اما بعضی از عفونت ها با شستشو ملحفه هم از بین نمی رفت و می توانست عامل انتقال عفونت به بیمار دیگری باشد. امروز با پیشرفت در این زمینه از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند پزشکی برای تخت معاینه داروخانه استفاده می شود که بسیار بهداشتی بوده و بعد از کثیف شدن به کلی می توان آن را تعویض کرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (43).jpg

ملحفه کشدار بیمارستانی

قیمت ملحفه کشدار بیمارستانی بر اساس ابعاد، جنس، نوع الیاف و کیفیتی که دارد مشخص خواهد شد.

ملحفه های یکبار مصرف از پر مصرف ترین اقلام بیمارستانیست که همیشه در کاهش هزینه ها به بیمارستان ها کمک کرده است ، این سوال برای شما هم پیش آمده که قیمت ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف چنده، این ملحفه ها به علت تنوع بالا در سایز و کیفیت قیمت های متنوعی هم دارند، که نسبت به سایز و اندازه و کیفیت مورد نظر شما متغیر هستند.

باید درباره ملحفه کشدار بیمارستانی اسپان باند بگوییم که این ملحفه ها بسیار نرم و سبک می باشند و به راحتی می توان آن ها را برش داد و حتی به راحتی تعویض می شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (54).jpg

ملحفه رولی بیمارستانی

یکی از لوازم مهم بیمارستانی که مورد استفاده زیاد قرار می گیرد ملحفه رولی بیمارستانی است  که در مراکز به صورت رول تهیه می کنند این محصول دارای نوع و جنس مختلف مانند اسپان باند است . نوع پارچه ای که در تولید این ملحفه های بیمارستانی استفاده می شود چهار نوع پارچه است که در تولید از آن مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع اول که از پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف که این نوع پارچه یکبار مصرف کش دار است که پس از استفاده از آن باید دور انداخته شود.

نوع دوم که از پارچه تترون استفاده می شود  که بهترین نوع از پارچه ملحفه است که بیشتر از پارچه تترون به رنگ سفید در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد و میتواند این پارچه ساده و یا طرح دار باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (45).jpg

.

امتیاز