آراد برندینگ

رشد مالی با این حوزه امکان پذیر شد

رشد مالی با این حوزه امکان پذیر شد

تا زمانی که تلاش نکنید کاری فراتر از توانایی‌های فعلی خود انجام دهید، هرگز رشد نخواهید کرد. و این را هم بدانید که هیچگاه کلید خوشحالی خودت رو در جیب فرد دیگری قرار نیست پیدا کنی. زندگی تو به خودت مربوط است و فقط خودت می توانی برای آن تلاش کنی تا بهتر شود در ادامه مقاله همراه ما باشید تاحوزه ای که باعث رشد مالی من شد را به شما معرفی کنم.

میلگرد بستر کاشان

میلگرد بستر کاشان درون دیوار کار گذاشته می شود و توسط ملات پوشانده می شود، بنابرین باید از جنسی باشد که خاصیت ضد زنگی داشته باشد. اندازه عرضی این نوع سازه از عرض دیوار کوچک تر می باشد. میلگرد بستر کاشان نیز از جمله مواد ساختمانی است که مزایا و ویژگی های آن سبب شده که در دهه های اخیر استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی رونق فراوانی پیدا کند. میلگرد مدل بستر کاشان ساختاری مسطح و صفحه ای دارد که از دو مفتول طولی و یک مفتول بین آن دو تشکیل شده است، نوع شکل مفتولی که بین دو مفتول طولی قرار می گیرد، نوعیت میلگرد بستر را تعیین می کند.معمولا میلگرد بستر در دو نوع نردبانی و خرپایی در بازار موجود می باشد، این محصول از جنس فولاد است و در برابر تنش ها و کشش های مختلف مقاومت خوبی دارد. معمولا از این نوع المان برای افزایش مقاومت ساختمان در برابر لرزش های حاصل از زلزله و سایر بلایای طبیعی استفاده می شود، وجود این میله سبب اتصال دیوار های متقاطع در ساختمان می شود.

رشد مالی با این حوزه امکان پذیر شد

میلگرد بستر قم

مشخصه بارز دیگر میلگرد بستر قم قطر 4 سانتی متری آن است که از سیم مفتول های فلزی در داخل ساختار این میلگرد استفاده شده است.

موقع استفاده همانند دیگر میلگردها به دوغاب نیازی ندارد.

بهترین سازه در مقابل فشار است و ضد زلزله هستند.

استفاده از آن باعث افزایش چشمگیر مقاومت دیوارها می شود.

رشد مالی با این حوزه امکان پذیر شد

میلگرد کلاف عرضی

عوامل متعددی روی قیمت میلگرد کلاف عرضی دخالت دارند.

همان طور که می دانید شرایط اقتصادی ایران ناشی از تغییر نرخ ارز و تورم سبب می شود قیمت ها متغیر باشد، که میلگرد کلاف عرضی نیز متاثر از آن می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده میلگرد کلاف عرضی توسط تولیدی های مختلف با کیفیت ها و سایزهای مختف تولید می شود که این عوامل سبب قیمت متفاوت میلگرد می شوند.

با توجه به موارد فوق الذکر بازه قیمتی میلگرد کلاف عرضی بین 14000 تا 23000 تومان متغیر می باشد.

اگر قصد خرید میلگرد کلاف عرضی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد قیمت انواع میلگرد و همین طور خرید و سفارش میلگرد کلاف عرضی مطلع شوید.

رشد مالی با این حوزه امکان پذیر شد

.

.

امتیاز