آراد برندینگ

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

کسب و کار خیلی متنوع است و فراوان وبرای انتخاب یک کسب و کار خوب که نتیجه ای خوبی دهد باید با یک مشاور مشاوره حاصل کنید ، واحتمال عدم رسیدن به توافق، بیا با من راز موفقیت و بهترین کسب و کارهای که من را به ثروت رساند به شما معرفی کنم و شما نیز موفق و به ثروت برسید، من با تجارت در زمنیه أنواع درب به موفقیت رسیدم .

درب

همانطور که می دانید در انتخاب درب و به خصوص جنس روکش آن، باید دقت زیادی داشته باشید به همین دلیل در ادامه فاکتورهایی که هنگام خرید درب روکش فلزی باید در نظر گرفت را برا شما بیان کرده ایم.

برشها: مطمئن شوید که یک درب تمام برشهای مورد نظر شما را دارد، اگر یک درب محکم بخرید و بعداً تصمیم بگیرید که درب مد نظر شما نبوده و درب دیگری می خواهید، متوجه خواهید شد که انتخاب درب بسیار دشوار است، کمک گرفتن از نصاب درب بهترین راه برای افزودن برش به درب فولادی خواهد بود.

پوشش: دربهای فولادی همراه با روکشهای مختلف کارخانه ‌ای عرضه می ‌شوند که برای رنگ ‌آمیزی به صورت دستی با قلم مو یا تفنگ اسپری آماده می شوند،

برخی دیگر نیز دارای یک لایه وینیل PVC اضافی هستند که به رویه فولادی چسبیده است که به درب ظاهر یا رنگ خاصی می دهد، معمولاً از روکش چوبی و ام در اف هم استفاده می کنند،

لازم به ذکر است که اگر بعداً تصمیم بگیرید که رنگ دیگری می خواهید می توانید رویه درب را تعویض و یا رنگ آمیزی نمایید.

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

درب چوبی حیاط

درب های تولیدی از متریال و مواد درجه یکی در صنعت تهیه می شوند اما در میان تنوع بالای مدل های درب، درب های چوبی را می توان مظهر زیبایی دانست؛ انواع درب چوبی حیاط، در محیط های گوناگون می توانند بهترین سبک دکوراسیون را به نمایش بگذارند.

درب های لابی، درب های اتاقی، درب های حیاطی و نمونه ای از محصولات تولیدی هستند که در آن ها می توان از متریال چوبی استفاده کرد.

اگر بخواهیم درب های چوبی را با درب های آهنی مقایسه کنیم، باید بگوییم که انواع درب چوبی نسبت به ضربات گوناگون، آسیب پذیرتر هستند؛به همین علت طراحان و تولیدکنندگان بایستی از روکش های مقاوم و ضد ضربه در طراحی محصول استفاده کنند.

زیبایی و جلای درب های چوبی کاملا مشهود است، زیرا اغلب با رنگ های تزیینی مقاوم و خوش رنگ و لعاب پوشانده می شوند. رنگ آمیزی و به کاربردن مواد آب بندی در ساختار درب های چوبی سبب می شود تا در مقابل فرسایش بسیار مقاوم عمل کنند.

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

درب چوبی ورودی

انواع درب چوبی ورودی در شرح ذیل می باشد :

درب HDF:یکی از انواع درب های چوبی که هر ساله در لیست صادرات به کشور عراق وجود دارد، درب HDF است دربHDF جزء ارزان ترین نوع درب ها می باشد ولی در عین ارزان بودن از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار است.

درب MDF روکشی:یکی از محبوب ترین درب های صادراتی در بین مردم عراق، درب ام دی افی است. برای ساخت این نوع درب از دو ورق ام دی اف مر غوب و با کیفیت استفاده شده است و روکشی از جنس چوب ملچ نیز بر روی آن کشیده شده است. نقش ها و طرح های متنوعی را با استفاده از دستگاه CNC بر روی این نوع درب، حک می کنند به همین دلیل از تنوع بالایی نیز برخوردار است. از مستحکم ترین و با دوام ترین درب های صادراتی به کشور عراق، درب MDF است.

درب ABS:این نوع درب یکی از درب های صادراتی ضد آب است که از آن برای درب ورودی سرویس بهداشتی استفاده می شود. جنس این درب ها از ام دی اف ۵ میل است که آن را به رزین ABS آغشته می کنند.

من با این کسب و کار ثروتمند شدم

 

امتیاز