آراد برندینگ

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

من شکاگرد مکانیکی بودم که چندین سال کنار دست پدرم شاگردی می کردم.

من همیشه در ذهن خود به فکر تولید یک محصول و بدست آوردن ثروت بالایی بودم که با شراکت با 2 رفیق خود و تولید روغن های موتور توانستیم یک تولیدی بزرگ بزنیم و سرمایه زیادی به دست آوریم.

در ادامه پیرامون این محصول سودمند صحبت می کنیم.

روغن موتور ایرانول

روغن موتور ایرانول یکی از ملزومات مهم مصرفی خوردروها می باشد که نوع ایرانول ۱۶۰۰۰ از مرغوب ترین ها در این سری است.

این روغن که با استفاده از پایه پارافینیک که حاصل از پالایش برش های نفت خام و هیدروژن که تحت عنوان HYDRO FINISHING شناخته می شود باعث بهبود عملکرد خودروی شما شده و می تواند در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی بازدهی مناسبی را برای شما به ارمغان آورد.

این محصول یعنی فیلتر روغن صنعتی و روغن موتورهای ایرنول 16000 با بالاترین استانداردهای سطوح کارای یعنی APL تولید و ساخته شده است این استاندارد که برای خودروهای طراحی شده سال 2004 میلادی صادر شده است خاصیت پاک کنندگی و پایداری حرارتی فوق العاده ای را برای شما فراهم می آورد به علاوه این محصول با داشتن خاصیت خنثی کنندگی و مهار کنندگی اسیدها و روغن های حاصل از احتراق منجر به جلوگیری از فرسایش و خوردگی قطعات موتور شما شده و در بلند مدت باعث طول عمر آنها می شود.

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

روغن موتور پراید یورو 4

جدیدترین نسل پراید عرضه شده دارای موتور یورو ۴ هستند که برای خرید روغن موتور پراید یورو 4

مناسب برای آنها باید از میان روغن موتورهایی متفاوت از مدلهای قدیمی آن را انتخاب کرد.

ورود پراید از دهه هفتاد به ایران، این خودرو را به یکی از پر فروش ترین مدل خودروهای موجود در بازار تبدیل کرد به سبب همین امر خرید و فروش عمده روغن موتور آن در بازار افزایش پیدا کرد.

با افزایش میزان تولید آن در کارخانه های داخلی به تدریج تعداد این خودرو در خیابانهای تمامی شهرها افزایش پیدا کرد و همین امر سبب شد تا نیاز به عرضه روغن موتورهایی که مناسب موتور نصب شده بر روی این نوع خودروها هستند افزایش پیدا کند.

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

روغن موتور دو زمانه

از انواع روغن موتورهای تولیدی در کارخانه ها، روغن موتور دو زمانه می باشد که در این مقاله می خواهیم به این مساله بپردازیم که روغن موتور دو زمانه چیست و در چه نوع وسایلی کاربرد دارد، در ادامه با ما همراه باشید.

روغن موتور محصولی است که برای ایجاد حرکتی روان در موتور تولید می شود و بدون استفاده از روغن موتور، در عملکرد روتین موتور اختلال ایجاد می شود و موتور به دلیل مشکلات ایجاد شده به دلیل عدم وجود روان کار از حرکت باز می ایستد.

موتور برای روشن شدن هر نوع خودرو و دستگاهی نیاز است است یک دستگاه برقی کوچک گرفته تا یک کامیون بزرگ همگی با یک موتور کار کرده و وظیفه ای را که برای آن تعیین شده به انجام می رساند.

من شاگرد مکانیکی که به ثروت بالایی دست یافتم

 

5/5 - (1 امتیاز)