آراد برندینگ

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

هر انسانی یکسری ویژگی های اخلاقی خاص دارد که برخی از آن خوب و بعضی دیگر بد می باشد و در واقع مجموع این رفتار ها شخصیت و در نهایت سرنوشت ما را رقم می زنند.

من از کودکی انسانی پیگیر بودم و تا به هدف خود نمی رسیدم استراحت نمی کردم، بنظر من این مهم ترین ویژگی من بود که با وجود نداشتن مدرک و سواد دانشگاهی توانستم به موفقیت برسم.

برای همین دنبال پولدار شدن بودم و آنقدر پیگیر شدم که فهمیدم خرما یکی از محصولاتی است که می تواند من را به ثروت برساند، شما را به دانستن مطالبی در مورد این میوه بی نظیر دعوت می نمایم.

خرما مضافتی صادراتی

به طور کلی یکی از بهترین روش ها در روند خرید برای مشتری ها که باعث می شود خرید منحصر به فردی را از لحاظ نوع کیفی خرما مضافتی صادراتی داشته باشند همین است که به این نمایندگی ها برای خرید رجوع نمایند.

نماینده فروش خرمای مضافتی در پایتخت نیز یکی از این مرکز های معتبر است که محصول های خوش طعم و مرغوبی را به مردم می فروشد.

اطلاع یافتن از قیمت خرمای مضافتی کیلویی در بازار داخلی و خارجی برای تمام مشتری هایی که قصد خرید این نمونه های غذایی هم در ایران و هم در کشور های خارجی را دارند ضروری و الزامی می باشد.

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

خرما خارک برحی

فیبری که در یک چهارم لیوان خرما خارک برحی وجود دارد ۱۲ درصد نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین می‌کند فیبر هم حس سیری را تحریک می‌کند و هم در سلامت دستگاه گوارش نقش دارد خرما بیش از سایر میوه‌ها پلی‌فنول دارد.

پلی‌فنول‌ها خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی دارند این ترکیبات احتمال بروز بیماری‌های مختلف مثل سرطان و مشکلات قلبی را کاهش می‌دهند.

جدول زیر ارزش غذایی ۱۰۰ گرم خرما را نشان می‌دهد: کربوهیدرات ۷۵ گرم پروتئین ۴/۲ گرم چربی ۰/۳ گرم فیبر ۸ گرم فولات (ویتامین B9) ۱۹ میکروگرم پتاسیم ۶۵۶ میلی‌گرم کلسیم ۳۹ میلی‌گرم منیزیم ۴۳ میلی‌گرم آهن ۱میلی‌گرم.

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

خرما خاصویی

خاصویی از شیرین ترین خرماها است که البته شیرینی آن گلو را اذیت نمیکند، بخاطر اندازه کوچکی که دارد، معمولا هر سه خرما خاصویی به اندازه یک واحد از دیگر خرماها به حساب می آید.

هر چند توصیه می شود روزانه حدود ۵ عدد خرما مصرف شود ولی در مورد خرما خاصویی این تعداد را می توان تا ۱۵ عدد در روز هم افزایش داد. این خرما از خرماهایی با طبع گرم میباشد.

به همین دلیل ممکن است برای برخی از افراد بخصوص کسانی که دارای طبع گرم و خشک هستند، زیاده روی در مصرف ان خیلی مناسب نباشد.

مهم ترین خصیصه ای که باعث پولدار شدنم شد

امتیاز