آراد برندینگ

با نظم بخشیدن به کارهایم ثروتمند شدم

C:\Users\ARAD\Desktop\5.jpg

با نظم بخشیدن به کارهایم ثروتمند شدم

یکی از رازهای میلیاردر شدن مشترک میان همه میلیاردرهای خودساخته، داشتن نظم و انضباط است. میلیاردرهایی که من تا کنون ملاقات کرده‌ام منظم ترین افرادی هستند که تاکنون دیده‌ام. من با نظم بخشیدن به کسب و کارم در حوزه ی سویشرت درآمدم را چند برابر کردم.

سویشرت چرم پسرانه

برای بسیاری از خریداران اطلاع از قیمت سویشرت چرم پسرانه و بارانی چرم پسرانه نیز مهم است تا بتوانند محصولی کاربردی متناسب با بودجه خود تهیه و خریداری کنند. همانطور که می دانید هر سال با تغییر فصل و توزیع محصولات جدید در حوزه پوشاک و مد، قیمتها نیز سیر صعودی دارد که این امر برای انواع سویشرت پسرانه نیز صدق می کند. لباسهای زمستانی از چرم طبیعی استفاده شود، هزینه تولید بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که از چرم مصنوعی یا پارچه نخی و الیافی استفاده می کنند.

بنابراین جنس و گرماژ پارچه عامل مهمی در تعیین قیمت و نرخ فروش نهایی انواع سویشرت چرم پسرانه است که معمولاً بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری آنها دارد. نکته بعدی نحوه طراحی و تولید سویشرت چرم است که سبب محبوبیت برندهای تولیدی نیز می شود، به این معنی که اگر تولیدکنندگان از بهترین متریال و دستگاه های مدرن برای این منظور استفاده کنند.

ضمن افزایش کیفیت، محصولی با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهند کرد. سومین عامل در تعیین قیمت سویشرت چرم پسرانه، نحوه سفارش عمده و توزیع آن در بازار سراسر کشور است، اگر خریدار بتوانند به صورت مستقیم از تولیدکننده یا شرکتهای وارداتی اقدام به تامین این محصول کند.

C:\Users\ARAD\Desktop\5.jpg

سویشرت چهارخانه مردانه

اما اگر امکان پوشيدن سویشرت چهارخانه مردانه را نداريد مي توانيد يک سویشرت که از قبل داشته ايد را به همراه داشته باشيد تا با سويشرتی که قصد خريد آن را داريد مقايسه نماييد و دچار اشتباه در انتخاب سايز و اندازه نشويد اما از آنجايي که امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين شده است مي توانيد سايز مورد نظر خودتان را از جمله اندازه، عرض شانه، حلقه آستين و دور کمر خود را به فروشنده اعلام نماييد تا سايز مورد نظر شما را بدون خطا براي شما ارسال نمايد. بنابراين با توجه به تمام نکات گفته شده مي توانيد محصول مورد نظر را با جنس و کيفيت و اندازه مناسب خود تهيه نماييد و از خريد خود رضايت کافي را کسب نماييد پس حتماً به دنبال يافتن بهترين توليد کنندگانی باشید که بتوانید به صورت مکرر و با خيالي راحت و آسوده از آنها خريد نماييد. مجموعه ما با سالها تلاش و تجربه در زمينه توليد و پخش انواع سويشرتهاي پشمي مردانه توانسته است که جايگاهي مناسب در اين زمينه براي خود کسب نمايد ما توانسته ايم که براي ساليان متمادي رضايت مشتريان عزيزمان را حفظ نماييم مجموعه ما با توليد سويشرتهاي پشمي مردانه در جنسهاي بسيار مرغوب، دوختهاي بسيار تميز و درجه یک و یراق آلات با کیفیت در تلاش است تا کالايي در شان مصرف کنندگان محترم ايراني توليد نمايد.

C:\Users\ARAD\Desktop\5.jpg

سویشرت گپ مردانه

امروزه برای تهیه سویشرت گپ مردانه از پارچه های نخ و کتان استفاده می شود. تا ضمن حفظ گرمای بدن، عرق را به خود جذب کند و همچنین از تهویه مناسبی برخوردار باشد.

جنس این لباس پاییزی از پارچه های ضخیم و نیمه ضخیم پنبه دورس می باشد. دورس دو نخ و دورس سه نخ از جمله اصطلاحاتی است که در پروسه تولید با آن ها روبه رو می شوید. امروزه برای تهیه سویشرت از پارچه های نخ و کتان استفاده می شود. تا ضمن حفظ گرمای بدن، عرق را به خود جذب کند و همچنین از تهویه مناسبی برخوردار باشد.

جنس این لباس پاییزی از پارچه های ضخیم و نیمه ضخیم پنبه دورس می باشد. دورس دو نخ و دورس سه نخ از جمله اصطلاحاتی است که در پروسه تولید با آن ها روبه رو می شوید.

C:\Users\ARAD\Desktop\5.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)