آراد برندینگ

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

وقتی عزت نفس افراد پایین می آید بهترین راه دریافت روحیه از اطرافیان و دوستان است، پس بهتر است دوستانی انتخاب کنید که همیشه انرژی مثبت به شما منتقل کنند. این رویه در انتخاب محصول و شروع تجارت نیز صدق می کند مثلا با ورود به تجارت چرم شاید بعضی افراد بگویند کار درستی نیست ولی برخی نیز می گویند با سرمایه کم می توانید مشتری هایی در ایران و حتی خارج نیز پیدا کنید

چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی را مراکز مختلفی به فروش می رسانند که تبریز یکی از عرضه کننده های چرم اشبالت به سراسر کشور می باشد.

چرمهای اشبالت در دو نوع اشبالت طبیعی و اشبالت مصنوعی وجود دارند و تفاوتهایی با هم دارند که به آن می پردازیم. برای تولید اشبالت طبیعی سطح براق پوست گاو را به صورت لایه ای برداشته تا به سطح پرزدار آن برسند و این قسمت را پرداخت می کنند. سپس در کارخانه آن را با رنگهای زیبا و متنوع رنگ آمیزی می کنند که با این کار، چرم جلوه زیباتری به خود می گیرد. همچنین چرم اشبالت طبیعی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و برای تولید کیف چرم رودوشی و کفش از آن استفاده می کنند. چرم اشبالت مصنوعی ظاهری شبیه به پشت چرم طبیعی دارد که معمولا از آن برای تولید کیف و کفش به کار می برند اما به دلیل استحکامی که دارد از آن به عنوان آستر برای سطح داخلی کیف استفاده می شود و مانند اشبالت طبیعی دارای رنگ بندیهای متنوعی است.

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

چرم بزی طرح دار

یکی از محصولات مهم و جانبی که در صنعت گوشت وجود دارد چرم است. انواع چرم بزی طرح دار طبیعی به وسیله پوست گاو باز شترمرغ و… تولید می شود به پوستی که بعد از کشتار از بقایای حیوانات به جا می ماند و بسیار محصول مهم کاربردی و بادوام است.

چرم طرحدار حیوانات می گویند.فرایند تولید چرم از پوست حیوانات بسیار پیچیده و تخصصی است و اغلب افرادی که در زمینه دباغی پوست فعالیت می کنند از پدران و اجداد خویش این هنر را یاد گرفتند. درست است که امروزه با پیشرفت علم این صنعت پیشرفته تر شده و تبدیل پوست حیوانات به چرم نیز ساده تر از قبل شده است اما باز هم سختی ها و پیچیدگی های خونمیدونم والا یهود را دارد.

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

چرم تبریز

همان گونه که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم چرم دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود که قیمت چرم تبریز خام برای تولید تمامی مدلهای تولیدی چرم اشبالت مصنوعی یکی می باشد.

باید به این موضوع نیز توجه کنید که چرم مصنوعی نیز در دنیا به دو شیوه کلی تولید می شود که یا با استفاده از مواد کرومی می باشد یا مواد گیاهی (وجیتال) که به صورت مختصر این دو مبحث را برای شما عزیزان بازگشایی می کنیم. در هر دو روش فضاهای بین سلولی سطح پوستی که اکنون خام است را با استفاده از موادی پر می کنند که در روش کرومی مواد شیمیایی کرومی مورد استفاده قرار می گیرد؛ جالب است بدانید که این روش تا سالهای اخیر تولید بخش عمده ای از تولیدات چرم مصنوعی را به خود اختصاص داده بود.

وقتی شما را تشویق کنند عزت نفس میگیرید و ثروتمند میشوید

امتیاز