آراد برندینگ

با این توری ثروت را به دام انداختم!

با این توری ثروت را به دام انداختم!

اگر شما هم دوست دارید مانند انسان های ثروتمند بدون دغدغه باشید و برای رفاه خانواده خود هیچ محدودیتی نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا ادامه مطلب همراه ما باشید. زیرا قصد داریم شما را با انواع توری از جمله توری فلزی که یکی از حوزه های سودمند می باشد آشنا نماییم.

توری آلومینیوم

ساختار توری آلومینیوم به گونه ای می باشد که مانع از دیدن محیط اطراف نمی شود و مقابل نور آفتاب هم بسیار مقاوم هستند به طوری که دچار پوسیدگی و همچنین آسیب ناشی از تابش مستقیم نور خورشید نمی شوند پلی استرین بکار رفته در این نوع از توریها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد به طوریکه به راحتی پاره نمی شوند.

توریها دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشند که نوع متحرک آن دارای انواع مختلفی می باشد که در قسمت بعد به بررسی آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

توریهای یو پی وی سی  یکی از پرکاربرد ترین نوع توریها می باشند که امروزه از آنها استفاده ی به نسبت زیادی می شود. توریهای نوع یو پی وی سی از نوع بسیار خاص الیاف فایبر گلاس ساخته شده اند و معمولا برای پنجره های نوع یو پی وی سی استفاده می شوند این نوع از توریها ضد گرد و غبار می باشند  و در اثر تابش مستقیم نور خورشید اشکالی در آن ایجاد نمی شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T165815.023.jpg

توری فلزی

در ایران انواع توری فلزی تولید می شود که می توانید برای سفارش نوع دلخواه خود با مراکز فروش در ارتباط باشید، امروزه فروش توری فلزی از طریق مراکز و سایت های مختلف انجام می گیرد، شما می توانید برای سفارش توری فلزی با کیفیت های درجه یک و اعلاء با این مرکز فروش معتبر در ارتباط بوده و توری دلخواه خود را خریداری کنید.

بزرگترین تولید کننده توری فلزی چه اهدافی را دنبال می کنند؟ این مرکز کدام معیارها و ملاک را برای تولید توری به کار گرفته است؟ همیشه کیفیت، زیبایی و شیک بودن برای یک توری در اولویت است؛ بنابراین همیشه بزرگ ترین تولید کننده انواع توری فلزی، کماکان سعی بر آن دارند که بهترین توری ها را درطرح ها و مدل های به روز و جدید تولید کرده و روانه ی بازار کند، برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان و مقرون به صرفه بستری آنلاین برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با کارشناسان این مجموعه مشورت نموده و کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T170047.861.jpg

توری پلیسه ای

با شروع فصل بهار، بسیاری از مردم به فکر نصب توری پلیسه ای می افتند اما ممکن است بعضیها تصور کنند که به غیر از جلوگیری از ورود حشرات چه مزایای دیگری دارد در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب آن آشنا کنیم.

از دیگر مزایای توری پلیسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب آسان

قابلیت شستشو

جلوگیری از ورود گرد و غبار

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی

دوام بالا

و تنها عیبی که این توریها دارند قیمت بالای آن می باشد چرا که از مواد اولیه با کیفیت برای تولید آن استفاده شده است.

شما با خرید و نصب یک توری پلیسه درجه یک و یا توری مگنتی از شر حشرات موذی و ورود هرگونه گرد و خاک به داخل خانه راحت می شوید و سالها نیازی به تعویض و نصب مجدد توری نخواهید داشت.

این توریها به دلیل مواد با کیفیتی که در تولید آن به کار رفته است، بسیار مقاوم بوده و برای سالیان سال عمر می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T170305.262.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا