آراد برندینگ

میلیونر شدنم از یک کلم شروع شد

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T134326.544.jpg

خوب در یاد دارم که در سنین 12 سالگی بودم و یک بار بذر یک گیاه را در باغچه حیاطمان کاشتم و وقتی رشد کرد متوجه شدیم که بنده یک کلم پرورش داده ام و همین نیز باعث علاقه مند شدن من به عرصه کشت و پرورش صیفی جات و میوه ها شد و در ایام جوانی نیز یک گلخانه تاسیس کردم و با وارد شدن به عرصه تجارت میلیونر شدم.

کلم کیل

کشاورزان زحمتکش در کشور ما در حال تولید کلم کیل و قرمز می باشند که قیمت خرید و فروش آن بسته به کیفیت محصول دارد. یک محصول با کیفیت که در بیشتر مواد غذایی کاربرد دارد و به گونه ای می باشد که مطابق با سلیقه ی فرد مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده ی غذایی به گونه ی می باشد که می تواند خاصیت فراوانی برای شما داشته که در زمان مصرف می توانید به این موضوع پی ببرید. افراد زیادی هستند که برای تهیه ی غذا از کلم سفید استفاده می کنند و مصرف آن به گونه ای می باشد که هم به عنوان ماده ی اصلی در غذا استفاده می شوند و هم در بخش تزییناتی روی غذا مورد استفاده قرار می گرد.

برخلاف نظریات برخی افراد که فکر می کنند کلم باعث نفخ می شود و برای معده خوب نیست باید بگوییم که این ماده ی غذایی می تواند به بدن شما کمک کند تا عمل هضم غذا به شیوه ی راحت تری انجام شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T134326.544.jpg

کلم قمری

کلم قمری قرمز سبز بنفش از مهمترین خوراکیهای اغلب افراد می باشد که در انواعی از غذاها و برخی از خورشتهای خاص از آن استفاده می شود.. کلم قمری قرمز سبز بنفش همچنین از اصلی خوراکی افراد گیاه خوار می باشد و افراد گیاه خوار از این سبزی زیاد استفاده می کنند.

در وعده های غذاییهای خویش استفاده می کنند، چرا که این سبزی یعنی کلم قمری قرمز سبز بنفش نقش زیادی در سلامت و نیز کاهش وزن دارد و همواره باید در دستور غذایی افراد باشد.

کلم قمری قرمز سبز بنفش از مهمترین تولیدات کشاورزی کشورمان می باشد که بعد از سبزیجاتی مانند تره رتبه نخست را در میان تولید انواع سبزیجات دارد، و از این جهت می توان کشورمان را قطب تولید کلم قمری قرمز سبز بنفش در منطقه و جهان دانست.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T134403.595.jpg

کلم بروکلی سبز

قدمت کلم بروکلی سبز به دوران امپراتوری روم باز می گردد، کلم بروکلی یک سبزی وحشی سواحل ارو پاست که به دلیل مهاجرت اروپاییان به آمریکا از ایالات متحده سر درآورده و درحال حاضر 90 درصد از تولید این گیاه در آمریکا در ایالات کالیفرنیا تولید و صادر می شود.

در این مقاله با تاریخچه پیدایش؛ خواص و مضرات و بهترین طریقه مصرف کلم بروکلی آشنا خواهید شد.

با سلام قبل از هر چیزی باید بدانیم کلم بروکلی چه گیاهیست و منشا پیدایش آن کجاست و متعلق به چه کشوری است.

(brachium) یه واژه لاتین هست که به معنای بازو شکل و شاخه مانند هست گفته میشود که در ایتالیا به آن بروکلی (broccoli) گفته میشودکه به معنی جوانه های کلم هست.

اما جالب است که بدانید کلم بروکلی را تا قبل از دهه 1970 در هیچ جای دنیا به جز سواحل اروپا و ایالات متحده نمیشناختند و درست بعد از اولین صادرات آن به دیگر کشور های امریکا و اروپای میانه معروف شد.

در حال حاضر رتبه ی این گیاه در بین سبزیجات رتبه ی 11 است که در میان پر مصرف ترین محصول کشاورزی جایگاه گرفته است.

استان خوزستان با پیشینه ی بسیار قدیمی از دیر باز پرچم دار کشت انواع مختلفی از محصولات صیفی بوده است که امروزه از نظر جهانی قطب بزرگ کشت و صادرات محصولات صیفی میباشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T134422.063.jpg

.

.

.

4/5 - (1 امتیاز)