آراد برندینگ

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم

ثروتمند شدن کار سختی است مخصوصا در این دوره که برای شروع هر کاری نیاز به سرمایه های کلان داریم ولی من توانستم با این روش تضمینی تبدیل به یک فرد ثروتمند و فردی سرآمد در بین آشنایان و دوستان شوم و خواستم این تجربه خود را با شما در میان بگذارم که تجارت بهترین و آسانترین راه برای پولدار شدن است در ادامه می خواهم به توضیح مختصری در مورد محصولاتم بپردازم.

دفتر خط دار

صحافی دفتر خط دار حلقه ای به دو صورت یک حلقه و دو حلقه است و قوی‌ ترین مدل صحافی است که تاکنون در مورد آن بحث کردیم.

دفترهایی که با این شکل صحافی می ‌شوند در حین باز شدن می ‌توانند کاملاً مسطح قرار بگیرند و نکته منفی استفاده از این دفترها حجم زیاد حلقه ‌ها است که نمی توان آن را مسطح کرد.

از انواع دفترهای خط دار، دفترهای سیمی می باشد، صحافی با سیم مفتول مدلی از صحافی است که در آن پس از سوراخ کردن یکی از لبه های برگه، حلقه های سیم که می تواند از جنس مفتول یا پلاستیک باشد، رد شده و برگه های دفتر به هم متصل می شوند.

به این کار سیمی کردن یا صحافی فنری نیز گفته می شود و از جمله انواع صحافی سیمی، صحافی فنر پلاستیکی است.

صحافی که با شانه های پلاستیکی انجام می شود به دلیل سادگی و فراوانی آن اولین انتخاب تولید کنندگان برای دفترهای فانتزی است.

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم
دفتر کاغذی

نوشتن در یک دفتر کاغذی می تواند ذهن و مغز را فعال کند و عملکرد سلامت مغز را بهبود ببخشد زیرا باعث می شود تا با نوشتن از قدرت تخیل و با ورزش دست به مغز فرمان دهیم و دفتر کاغذ سنگی از جمله دفترهای پر طرفدار می باشد و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است این دفاتر از سنگ آهک به تولید رسیده و با ابعاد و اندازه های مختلف به بازارهای فروش عرضه می شود. کاغذهای سنگی مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند و همچون دفتر طرح دار به سختی پاره می شوند و می تواند برای دانش آموزان در زمان نوشتن بهترین گزینه باشد.

درست است که در زمان نوشتن کاغذهای سنگی کمی به سختی انجام می شود و روان کمتری دارد اما استحکام آن سبب شده تا کش سانی خوبی را در بر داشته باشد.

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم
دفتر پاپکو

با تولید دفتر پاپکو کلاسوری بچه ها نیز راحت شده اند. می توانند هر بخش از دفتر را برای یک درس قرار دهند و دیگر نیاز نیست هربار چند دفتر با خود حمل نمایند یا حداقل می توانند برای هر روز یک دفتر خریداری نمایند.

این دفترها در سایزهای متفاوتی تولید می شود که خریدار بر اساس نیاز خود آن را خریداری می نماید چون از آنجایی که کیفها سایز کوچک و بزرگ دارند و ممکن است دفترهای بزرگ در کیفهای کوچک جا نشود این دفترها را در سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید نموده اند.

افراد می توانند آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند. برای اینکه بدانید شکل ظاهری این دفتر چگونه است با ما همراه باشید، این دفتر مانند یک پوشه می باشد که یک سری حلقه با تعداد مختلف روی آن نصب شده است، تعداد حلقه ها بستگی به طراحی آن دفتر دارد.

میلیونر شدن خود را از لوازم التحریر شروع کردم

امتیاز