آراد برندینگ

آجر به آجر زندگی ام را ساختم

آجر به آجر زندگی ام را ساختم

من ورودم به حوزه آجر زندگی متحول شد. با این حوزه توانستم زندگی ام از نو بسازم. این حوزه کمک کرد به موفقیت برسم و لمسش کنم. اکنون میخواهم باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

آجر نسوز صخره ای

آجر نسوز صخره ای با آجرهای دیگر نسوز متفاوت و مختلف بوده است، در تولیدات تخصصی این نوع از آجر ها به صورت دستی ابتدا مواد اولیه را به شکل های صخره ای در می آورند و بعد خشت خام را به صورت فرم داده شده وارد کوره ها برای پختن خواهند کرد و از آجرهای نسوز درجه یک صخره ای به خاطر اینکه کاملاً دستساز هستند. می‌توانید برای انتقال دادن بسیاری از حرارت ها و گرما های بیرون از خانه به داخل خانه از آجرهای صخره ای استفاده کنید آنها مقاومت و استحکام بسیار خوبی به همراه دارند آجرهای تزئینی آلی و دکوراتیو صخره ای محسوب می‌شود که برای اکثر نماهای خارجی در طراحی های بسیاری از ساختمان ها از آنها استفاده شده و حتی در رنگ بندی های مختلف آماده شده‌اند که می‌توانید برای منطقه های مختلف از آنها بهره ببرید و بهترین آنها را انتخاب کنید. حتی گزارش‌های مختلف آزمایشگاهی هم برای این آجرها از نظر کیفیت محصول صادر شده و آنها برای صادرات به کشورهای مختلف آماده می‌شوند که برای بسیاری از نماهای خارجی و داخلی و ایجاد دکوراتیو آنها مناسب و ایده آل بوده و در اکثر ساختمان های تجاری و مسکونی با ضمانت استفاده می شوند.

آجر به آجر زندگی ام را ساختم

آجر نسوز سلیسی

آجر نسوز سیلیسی نسبت به کیفیتی که دارا می باشد بسیار مناسب و به صرفه است و توسط افراد متخصص و کاربلد، با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. امروزه بسیاری از آشپز ها از این آجر ها برای تنور خود استفاده می کنند و غذا های خود را سریع و با کیفیت بالا می پزند علاوه بر این که شما می توانید با این آجر های نسوز آشپزی فوق العاده ای را تجربه کنید، می توانید از این آجر ها در کف پوش های خود استفاده نمایید و علاوه بر لوکس بودن در مقابل فرسایش سرما و گرما محافظت کنید آجر های نسوز را می توان در نمای ساختمان ها استفاده کرد و متفاوت بود. در نتیجه شما می توانید با هزینه کافی یک نمای ساختمان و یا کف پوش آپارتمان خود را گرم و زیبا نمایید که علاوا بر زیبایی در برابر گرما مقاوم می باشند و امنیت ساختمان شما را بالا می برند و می توان با این آجر ها هر طرح و الگویی را بر روی نمای ساختمان پیاده کرد زیرا هیچ محدودیتی در سایز و نصب ندارند.

آجر به آجر زندگی ام را ساختم

آجر نسوز قم

با توجه به کاربرد بسیار زیادی آجر نسوز قم در کار ساختمان سازی، بهتر است که تولیدکنندگان کیفیت این محصول را افزایش دهند و تنوع رنگ بندی آن را بالا ببرند تا امکان استفاده از آن در هر فضایی وجود داشته باشد قابل ذکر است که کشور ما در سال های اخیر در حوزه تولید آجر نسوز پیشرفت های زیادی داشته است. چنانچه شما تمایل به خرید آجر نسوز قهوه ای رنگ داشته باشید می توانید سفارشات خود را از طریق شرکت ما تهیه نمایید و از خرید خود راضی باشید قابل ذکر است که ما تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیریم و سعی داریم بهترین محصول را با مناسب ترین کیفیت در اختیار خریداران قرار دهیم. آجر نسوز معمولاً دارای سطح مقاومت بالایی در مقابل گرما سرما و آتش سوزی دارد از این رو باعث می شود که هیچ ترکی بر روی دیوارهای داخلی و خارجی ایجاد نشود همچنین نصب آجر نسوز باعث می شود که انرژی اتلاف نشود و در مصرف انرژی صرفه جویی شود، با توجه به اینکه آجر نسوز در کوره هایی با دمای بالا پخته می‌شود.

آجر به آجر زندگی ام را ساختم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا