آراد برندینگ

با آجر زندگی ام را متحول کردم

با آجر زندگی ام را متحول کردم

با آجر زندگی ام را متحول کردم

من عاشق موفقیت و ثروت هستم. به همین دلیل شغل دوم خود را در حوزه آجر انتخاب کردم، زیرا حوزه آجر پر از موفقیت و سود است. براساس این می خواهم چند نمونه را باشما درمیان گذاشته و باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید از درب کارخانه های تولید کننده با روش مجازی امکان پذیر می باشد، همان طور که میـدانید جابجایی برای این خرید این محصولات با صرف هزینه های زیادی همراه است و از نظر اقتصادی مناسب است، چرا که باید به کارخانه ها مراجعه کرده و هزینه‌ های زیادی را پرداخت کرد، اما به راحتی از طریق فضای مجازی می توان سفارش خرید خود را صرف کرده و کالا ها را درب منزل تحویل گرفت. شهر های مختلف کشور ما تولید کننده این محصولات هستند و آن ها را به بازار عرضه می کنند انواع آجرهای نما دارای ضخامت مناسبی هستند و از وزن سبکی نیز برخوردار می باشند، این محصولات پس از به کارگیری با مواد مختلف بند کشی می‌ شوند و می‌ توان گفت که بند کشی آن ها حدود ۱ سانتی متر می باشد مواد اولیه که در تولید آجر نسوز به کار برده می شود مرغوب و درجه یک بوده و از خاک رس می باشند. اجاره نسوز سفید به شکل های مختلفی وجود دارد و انواع آن ها به صورت شاموتی، آلومینیومی، آجر سبک، آجر آلومیناکربن و غیره عرضه می‌ شوند تمامی این آجر ها تولید شده در کشور خودمان هستند، این آجر ها در فصل سرد سال گرما را در خود حفظ کرده و در فصل تابستان نیز با دیگر وسایل تبادل گرمایی دارند.

A picture containing text, building material, stone

Description automatically generated

آجر نسوز رستیک

در اولین مرحله از تولید آجرنسوز رستیک اولین گام این است که رنگ و ابعاد مختلف مرده نظر خود را انتخاب کرده و بعد از پخت آجر دستگاهی با استفاده از فشار آب در چندین مرحله های نامرتب را به آجر می دهد. در بازار انواع مختلفی از آجر رستیک وجود دارد که در اینجا به بررسی انواع از آنها می پردازیم یکی از انواع این اجر ها آجر رستیک با رنگ قرمز است که این نوع آجر به آجر نما رستیک به رنگ قرمز مشهور است نمای فوق العاده زیبا به درون و بیرون ساختمان می دهد رنگ زیبا و نحوه طراحی این آجر به گونه ای است که کمتر کسی می تواند آن را ببیند و انتخاب نکند. نوع دیگری از د آجر رستیک به چه شکل است که از آن ها در گوشه های دیوار استفاده می شود که دغدغه های بسیاری از طراحان داخلی و خارجی ساختمان را حل نموده است و با شکل زیبایی که دارد نمای خیره کننده ای نیز به ساختمان می دهد. از طرفی با استحکام و مقاومت بالایی که این اجر نما را خاص می‌کند باعث شده که کاربردهای بسیار زیادی در انواع قسمت های ساختمان نیز داشته باشد مانند دیوار داخلی نمای بیرونی ساختمان اتاق خواب پذیرایی آشپزخانه که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

A window on a brick wall

Description automatically generated with medium confidence

آجر نسوز ساختمان

همانطور که پیشتر گفته شد از آجر نسوز ساختمان برای نما داخلی منازل و محل کار نیز می توان استفاده کرد، داخل منزل برای آشپزخانه، سالن، پذیرایی و حتی اتاق خواب هم مناسب است و ظاهری شیک و مدرن و دل انگیز به محل زندگیتان می دهد، با توجه به تنوع مدل و رنگ صنعتی آن می توانید بر اساس سلیقه تان انتخاب داشته باشید. که هر کدام از رنگها نیز خود به دسته های مختلف تقسیم می شوند، مثلا آجرنما قهوه ا ی دارایی چند مدل قهوه ای است و حتی می توان آنها را با رنگهای دیگر ترکیب کرد و بر اساس دیزاین و طراحی مورد علاقه خود آن را به کار برد هر کدام از رنگهای آجر پازلی ساختمانی نما نسوز دارای کد رنگی مخصوص به خود است. وجود شومینه در منازل از زمانهای بسیار قدیم رایج بوده و امروزه نیز با پیشرفته شدن و وجود وسایل گرمایشی مثل کولر گازی، شومینه ها هنوز هم علاقمندان خاص خود را دارد، از آنجایی که میزان حرارت شومینه به 500 درجه هم می رسد بهترین انتخاب برای نمای آن نمای آجر نسوز است.

با آجر زندگی ام را متحول کردم

5/5 - (1 امتیاز)