آراد برندینگ

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

من همیشه آرزوی این را داشتم که به ثروت بالایی دست یابم و کسب و کارم رونث پیدا کند . با ورودم به حوزه کالا های سرمایشی و گرمایشی از جمله اسپلیت توانستم به ثروت بی کرانی دست یابم. حال میخواهم چند نمونه را برای شما معرفی کنم.

اسپلیت ال جی

از مزایای استفاده این گاز در اسپلیت ال جی ها می‌توان به مقاومت در برابر سرما و گرما، بازدهی بالا، نقطه جوش منفی4.51، ظرفیت بالا، جلوگیری از یخ زدن کندانسور، مناسب برای مبدل های حرارتی کوچک و استفاده در مناطق محروم از گاز شهر اشاره کرد.

طرف‌داران اسپلیت های ال جی در زمان خریداری آن باید به نکاتی ازجمله متراژ محل موردنظر برای نصب، ارتفاع محل نصب تا سقف، تعداد پنجره های منزل و فضا برای خروج لوله توجه نمایند.

اسپلیت های با ظرفیت ۱۲۰۰۰ برای فضاهای بزرگ مانند مراکز اداری و تجاری با متراژ بالا مناسب نخواهند بود بلکه از این کولرهای گازی باید در فضاهای ۲۵-۴۰ متری استفاده نمود.

برای فهمیدن اینکه چه کولری و با چه ظرفیتی برای فضای موردنظرتان مناسب است باید از افراد نصب کننده کولر، طراحان داخلی منازل و یا سایت های مختلف کمک بگیرید همچنین با دانستن فرمول متراژ اتاق برحسب فوت مربع*30+2000 می‌توانید کولر مناسبی را انتخاب کنید.

قیمت اسپلیت ها متناسب با نوع برند و ظرفیت آن، نحوه نصب، نحوه سرویس دهی متغیر است به گونه‌ای که برند ال جی با مزایای بسیار، قیمت بالایی دارد با وجود قیمت بالا می‌تواند هزینه مصرف برق و تعمیرات را کاهش دهد؛ بنابراین به افراد با وضعیت مالی مناسب توصیه می‌شود.

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

اسپلیت جنرال

امروزه استفاده از دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی افزایش یافته‌است و بسیاری از افراد به دلیل راحتی و کم ‌مصرف بودن؛ اقدام به تهیه انواع آن‌ها می‌کنند اسپلیت جنرال کم مصرف قیمت مناسب با ضمانت کیفیت یکی از انواع آن‌ها در بازار می‌باشد که دارای مزایای بسیار زیادی برای منزل و یا محل کار می‌باشد و افراد به ‌راحتی می ‌توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه که بیشترین کاربرد آن برای ایجاد سرما در فصل گرم تابستان می‌باشد پس‌از وارد شدن بازار همواره مورد توجه و استفاده‌های زیاد قرار گرفته ‌است این دستگاه که نوعی کولر گازی می‌باشد جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کولرهای گازی در جهان به شمار می‌رود. بهتر است بدانید اسپلیت نسبت ‌به پنکه و یا کولرهای آبی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد امروزه بسیاری از شرکت‌های مختلف برای تهویه مطبوع خود اقدام به تولید این کولر گازی کردند.

جالب است بدانید اسپلیت دارای ۲ قسمت مه د داخلی و خارجی می‌باشد که قسمت خارجی آن شامل لوله‌های اتصال‌دهنده و قطعات مختلفی می‌باشد بهتر است بدانید برخلاف وسایل سرمایشی و گرمایشی گذشته این کولر گازی نگهداری این کولر گازی بسیار آسان و راحت می‌باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد و افراد مختلف از جمله میان‌سالان و کودکان نیز می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده نمایند.

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

اسپلیت ایوولی

اسپیلت ایوولی به طور اساسی به دو گروه تقسیم خواهند شد: گروه اول:کولر های گازی ایوولی اینورتر می باشند، گروه دوم: کولر های گازی ایوولی بدون اینورتر می باشند، در هنگام خرید و فروش کولر های گازی ایوولی با دو گزینه مختلف مقابل می شوید که هر کدام از گزینه ها با توجه به موقعیت های مختلف و شروط محل ما حتما تاثیراتی بر کار کرد های پایانی سیستم ما خواهد داشت.

از کل این مطلب ها که رد بشویم معایب و مشکلات کولر های گازی ایوولی دوازده هزار خیلی اندک هستند به گونه ای که این توانایی را دارند که روی این کولر های گازی حساب خوبی کرد و به آنها اطمینان کرد به علت مرغوبیت بالا و ارزش خرید و فروش مفید و مقرون به صرفه به این کولر های گازی که صد در صد نسبت به مارک های شبه به آن سخنی برای بیان کردن نخواهند داشت.

ما تمام سعی خودمان را کردیم که مطالب و توضیحاتی مفید فایده و مختصر به خدمت شما ارائه کرده باشیم.همچنین تلاش کردیم به همه گزینه ها اشاره کرده باشیم، امید واریم که توانسته باشیم این کار یا امر را به درستی انجام داده باشیم و شما را در راه خرید و فروش یا استفاده از این نوع و این شرکت از کولر های گازی یاری کرده باشیم، به احتمال زیاد شما بعد از مطالعه کامل این متن هیچ مشکلی در راجع به این کولر ها نخواهید داشت، چون کاملا با آن و شرکتش آشنایی پیدا کردید.

اسپلیت من را به ثروت رساند وجودم را خنک کرد

.

.

.

.

.

.

.

.

امتیاز