آراد برندینگ

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

برای اینکه فعالیتم در حوزه کشمش به مرحله سود دهی برسد بسیار تلاش کردم و در نهایت توانستم درآمد خود را افزایش داده و به سود کلانی برسم و در این مقاله می خواهم به معرفی چند محصول پرفروش مجموعه ام بپردازم.

کشمش ارومیه

امروزه افراد زیادی در قالب تولیدکنندگان معتبر در زمینه عرضه کشمش ارومیه آفتابی با کیفیت عالی در کشورمان مشغول به فعالیت هستند و تمام تلاش خود را می‌ کنند تا این محصول را به صورت پاک شده در حجم های مشخص در اختیار بازار فروش بگذارند. به طوری که مصرف کنندگان با خیال راحت می توانند، این محصول را خریداری و از آن استفاده نمایند.

امروزه قیمت هر کیلو کشمش آفتابی پاک شده در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد که شرکت های ارائه دهنده می توانند، با در نظر گرفتن این عوامل سطح قیمت این محصول را تعیین نمایند. برای این که مصرف کنندگان از قیمت این محصول مطلع شوند، می‌ توانند به راحتی اقدام به گرفتن استعلام به طرق مختلف نمایند.

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

کشمش ایران

با توجه به این که انواع متفاوتی از انگور در بسیاری از مناطق مختلف کشورمان برداشت می شود، تنوع تولید انواع کشمش ایران بسیار زیاد است و قیمت هر کدام از آنها در بازار فروش متغیر است. در ادامه قیمت انواع مختلف این محصول را در بازار فروش ایران مورد ارزیابی قرار می دهیم:

یکی از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت این محصولات نوع آن است، هر کدام از کشمش های موجود در بازار با توجه به مشخصات ظاهری و فیزیکی خود دارای قیمت های مخصوص به خود می باشد.امروزه کیفیت، حرف اول در تعیین قیمت انواع کشمش ایرانی دارد، هر میزانی که مرغوبیت این محصولات عالی تر باشد، از لحاظ ارزش اقتصادی نیز بالاتر می‌رود.

قیمت کشمش آفتابی تاکستان به دلیل ویژگی‌ های فیزیکی و مرغوبیت بسیار زیادی که دارد، نسبت به سایر محصولات مشابه خود بالاتر است، زیرا کاملا ارگانیک و ارزش غذایی آن چند برابر است.نوع بسته‌ بندی و همچنین شکیل بودن بسته های آن از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت انواع کشمش تولید شده در ایران است.

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

کشمش پلو

انگور خشک کرده را کشمش می‌نامند که در انواع، اشکال و رنگهای مختلف تهیه می‌شود. انواع مختلف کشمش شامل کشمش پلو آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و انگوری می‌شود، زمانی که دانه‌های انگور سبز را سایه خشک می‌کنند، کشمش سبز تولید می‌شود. طبع کشمش سبز گرم است و به طور کلی برای تقویت قلب، کبد، حافظه و سیستم تناسلی مفید است.

کشمش سبز حاوی انواع مواد معدنی به ویژه کلسیم، بور و فسفر است و در سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان نقش مهمی را بر عهده دارد و مصرف آن برای زنان قبل از یائسگی بسیار مفید است. همچنین کشمش سبز حاوی مقادیر بالایی از ویتامین دی است که به جذب بهتر کلسیم کمک می‌کند. کشمش سرشار از ماده ای به نام کاتچین‌ است که نوعی آنتی‌اکسیدان‌ پلی‌فنولی در خون است و در پیشگیری از سرطان نقش دارد. همچنین فیبر موجود در کشمش به دفع صفرا از بدن کمک می‌کند و از این طریق سمومی در بدن که می‌تواند در بروز سرطان موثر باشند را دفع خواهد کرد.

با صبر و تلاش از کشمش پول ساختم

.

5/5 - (1 امتیاز)