آراد برندینگ

تولید کشمش زندگی ام را متحول کرد

تولید کشمش زندگی ام را متحول کرد

برای اینکه زندگی ام متحول شود شروع به تولید کشمش کردم و توانستم در مدت زمان کوتاهی به ثبات مالی و مبلغ گردش حساب بالا دست پیدا کنم و در ادامه این مطلب برخی از پرفروش ترین محصولاتم در بازار را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

برای خرید کشمش ارومیه خوب چه باید کرد؟ در نگاه اول کشمشی خوب است که نرم باشد و سفت نشده باشد. تشخیص این کار ازروی بسته بندی های کشمش کمی سخت است اما سعی کنید از روی پلاستیک این کار را انجام دهید.یک راه دیگر برای تشخیص تازگی کشمش این است که، بسته کشمش را تکان دهید ، از کشمش تازه و نرم نباید صدای بلندی ایجاد شود.

خرید کشمش فله راحت تر است، زیرا می توانید آن ها در دست بگیرید تا متوجه تازگی آن بشودی. البت از طریق بوییدن آن نیز می توانید متوجه بشوید کشمش تازه است یا نه، اگر با بوییدنبوی ترشیدگی حس کردید کشمش خراب است اما اگر نه تازه است. حتما قبل از استفاده نیز به همین طریق سالم بودن آن را تست کنید.اگر کشمش در محیط مرطوب نگهداری شود امکان وجود کپک روی آن زیاد است. حتما به این موضوع نیزدقت کنید.حتی کشمش های کریستالی شده نیز ممکن است رو به فاسد شدن باشند و یا اینکه ممکن است به آن شکر اضافه کرده باشند و نکته مهم اینکه کشمش پاک و بدون ساقه خریداری کنید زیرا که تمیز کردن کشمش کار وقت گیری است.

تولید کشمش زندگی ام را متحول کرد

کشمش ایران

برای تازه ماندن کشمش ایران به مدت طولانی باید از روش های مناسبی استفاده شود. با نگه داشتن کشمش در ظروف یا پلاستیک های در بسته در درون یخچال تا یکسال کشمش را سالم و قابل خوردن باقی می ماند. نگهداشتن کشمش در محیط آشپزخانه که مدام با گرمای اجاق گاز گرم و سرد می شود اصلا مناسب نگداری کمش نیست و نهایتا تایکماه بشود آن را نگه داشت بعد از آن کشمش ها تغییر رنگ می دهند و ویتامین هایشان را نیز از دست میدهند.

قند موجود در کشمش در مدت طلانی باعث خشک یا چسبنده شدن آن می شود. متبلور شدن دانه های کرستالی قند درون کشمش این پیام رابه شما نمی دهد که دیگر قابل استفاد نیستند، اما فقط تا زمان محدودی قابل استفاده شده و حتما هم باید درون یخچال نگهداری شوند.برای نرم شدن می توانید آن ها را در آب جو ش قرار دهید به مدت حدود 15 الی 20 دقیقه .با استفاده از مایکرویو نیزمی توان آن ها را نرم کرد. کافیست آن ها درون کمی آب بخیسانید وبه مدت یک ربع درون مایکروویو قراربدهیدو برای استفاده هم اجازه دهید آب کشمش ها جذب وخنک شوند.

تولید کشمش زندگی ام را متحول کرد

کشمش پلو

از انواع کشمش پلو می‌توان به کشمش سبز قلمی، کشمش زرد یا دودی، کشمش تیفی، کشمش آفتابی و مویز اشاره کرد. هر یک از این کشمش‌ها به روش خاصی تولید می‌شود. به طور مثال برای تولید کشمش سبز قلمی ابتدا انگورها را در محلولی از ترکیب روغن کشمش و کربنات سدیم قرار داده و سپس آن را روی رشته‌های مفتولی در سایه خشک می‌کنند. این کار در یک محیط کاملاً بهداشتی و به دور از نور خورشید انجام می‌شود.

کشمش زرد نیز کاملاً به روش کشمش سبز تولید می‌شود با این تفاوت که کشمش‌ها را در جریان هوایی که سرشار از دود گوگرد است حبس می‌کنند. این کار با آتش زدن مقداری گوگرد در یک اتاق که کشمش‌ها در آنجا آویزان شده‌اند انجام می‌شود. کشمش‌ها به این طریق دودی می‌شوند.

تولید کشمش زندگی ام را متحول کرد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا