آراد برندینگ

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

در یک عطاری کار میکردم و علاقه زیادی به انواع سبزی ها و ادویه جات و شناخت آن داشتم.خواص هرنوع سبزی و ادویه را مطالعه میکردم که بتوانم به مشتریان راهنمایی کنم. همین علاقه من به سبزیجات مرا به سمت راه اندازی کسب و کاری در این زمینه سوق داد که بتوانم برای خودم کسب درآمد کنم و شاگرد کسی نباشم.با سرمایه کمی که داشتم مقداری سبزی های بسته بندی اماده کردم و تلفنی به فروش میرساندم تا اینکه کسب و کارم را اینترنتی گسترش دادم و توانستم به درآمد بسیار خوبی از فروش سبزی های خشک و تازه بدست آورم. خوشحال میشوم با من همراه باشید تا چند نمونه از آن را باهم بررسی کنیم.

سبزی ترخون

ترخون سبزی ای است که در ایران نیز کشت می شود و مردم آنرا یکی از ترکیبات سبزی خوردن به حساب می آورند که طعمی خاص دارد. حتی برخی از ترخون در سالاد های متنوع نیز استفاده می کنند. امروزه افراد زیادی هستند که از این گیاه خوش عطر و طعم همچنین اسانس گیاه ترخون در آشپزی خود استفاده می‌ کنند که شاید از خاصیت های دارویی و ویژگی های آن با خبر نباشند که ما قصد داریم در این مقاله به توضیح کاملی از خاصیت ها و همچنین فواید سبزی ترخون بپردازیم تا شما نیز با آن کاملاً آشنا شوید.

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

سبزی خوردنی

یکی از بهترین خوردنیهایی که بر روی سفره ها قرار دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند سبزی خوردنی نام دارد ما در اینجا به انواع مختلف آن و قیمت خرید فروش می پردازیم این نوع محصولات یکی از بهترین موادهای خوراکی هستند که افراد بر سر سفره خود قرار داده و می توانند از این محصولات استفاده های بسیار زیادی داشته باشند. تمام این نوع از گیاهان معطر یا اسانس دار مانند ریحان، نعناع، مرزه و … در چهار خاصیت مشترک هستند: ضد نفخ، ضد درد، ضد اسپاسم و ضد میکروب. اما جدا از این خواص مشترک، هر کدامشان ویژگی های خاص خودشان را دارند.

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

سبزی منجمد

در ابتدا باید بگوئیم که قیمت خرید سبزی منجمد و نعناع خشک تیار در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. سبزیها دارای خواص بسیار زیادی بوده که می توان آن را در بیشتر غذاها مورد استفاده قرار داد. امروزه بسیاری از خانواده ها انواع سبزی را در فریزر منجمد کرده و از آن در همه فصول سال استفاده می کنند. خوشبختانه امروزه فروشندگان زیادی هستند که انواع مختلفی از سبزی منجمد را به فروش می رسانند. افرادی که تمایل دارند بدانند منظور از فرایند انجماد سریع سبزیجات چیست، باید بدانند که این روش فوق العاده عالی بدون این که آسیبی در بافت مواد غذایی و سبزیجات ایجاد کند، منجر به منجمد شدن این دسته از مواد می گردد. از این رو سبزیجات بعد از انجماد در حالت تازگی قرار گرفته و مدت زمان طولانی تری می توان از آنها نگهداری کرد

علاقه ام به سبزی های مختلف مرا ثروتمند کرد

.

5/5 - (1 امتیاز)