آراد برندینگ

لوستر های سحر آمیزی که زندگی ام را تغییر داد

لوستر های سحر آمیزی که زندگی ام را تغییر داد

مانند بسیار از افراد زندگی سختی داشتم و امورات زندگی ام را به سختی میگذراندم که با کمک یکی از دوستانم در زمینه لوستر شروع به کار کردم و با لطف پروردگار زندگی ام دستخوش تغییرات بسیاری شد و سود بسیاری را از لوستر ها توانستم کسب کنم در این وب سایت می خواهم شما را با با انواع این لوستر ها آشنا کنم.

لوستر شاخه ای

یکی از لوازم خانگی مهم ایرانی که تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارد، لوستر شاخه ای داخلی است که در مدل های برنزی، برنجی و کریستالی تولید و عرضه می شود. این لامپ ها خانه شما را بسیار زیبا می کنند. داشتن لوسترهای زیبا در خانه شما فواید زیادی دارد، لوسترها با قابلیت نورپردازی بسیار خوبی که دارند کمک می کنند تا خانه شما را روشن کرده و فضای خانه شما را زیباتر کند. خانه شما می تواند رنگارنگ تر و جذاب تر به نظر برسد، این لامپ ها نیز تنوع بسیار بالایی دارند. 

لوسترهای شاخه ای یکی از اکسسوری هایی هستند که با تنوعی که دارند گزینه های زیادی را در هنگام خرید به شما ارائه می دهند، مثلا اگر نماهای رومی یا تزئینات طلایی را در منزل خود انتخاب می کنید، لوسترهای شاخه برنزی می توانند انتخاب مناسبی باشند. یکی از مزایایی که لوسترها نسبت به وسایل تزیینی قدیمی دارند هماهنگی کامل لوستر با انواع چراغ ها بوده و که می توانند با انواع رنگ های لامپ و رنگ روشن لامپ کم مصرف مهتابی هماهنگ باشند.

 همیشه تنها منبع تامین نور لوسترها نیستند، امروزه از منابع نورزای دیگر مثل هالوژن ها، دیوارکوب ها و غیره هم در تامین نور استفاده می شود. پس در انتخاب لوستر کاربرد منابعی که نور را تامین می کنند نیز در نظر بگیرید.

.

لوستر های سحر آمیزی که زندگی ام را تغییر داد

لوستر ریسه ای

لوسترهای ریسه ای برخلاف برخی از مدل های موجود دیگر، نکات بسیار مثبتی دارند که می توان گفت بعضی از این نکات، بسیار مقرون به صرفه و کاربردی هستند. برخی از این نکات لوستر ریسه ای عبارت اند از: لوسترهای ریسه ای با وجود این که از برنج یا بقیه جنس ها درست نشده اند، اما کیفیت بسیار بالایی دارند. شاید ریسه های آن به نظر ظریف و شکننده باشد، اما اصلا اینگونه نیست و هر یک از دانه های ریسه، عمر بسیار زیادی دارند.

 قطعا این موضوع برای همه شفاف است که نمی توان لوسترها را هر سال عوض کرد و به همین دلیل لوستر انتخاب شده باید در حین زیبایی، دوام و کیفیت بالایی داشته باشد. این نوع لوسترها بر خلاف ظاهر خود، از دوام بالایی برخوردارند و به خوبی سالهای زیادی عمر می کنند. البته عمر هر مدل لوستری، به نحوه نگهداری از آن هم مربوط می شود.

دلیل دیگری که افراد را قانع به خرید لوستر ریسه ای می کند، تنوع زیاد در مدل ها است. این مدل لوسترها به قدری تنوع دارند که فرد دچار شک و دودلی در انتخاب می شود.

شاید جنس های زیادی نداشته باشد، اما مدل و تنوع در ریسه ها و نوع طراحی قاب به قدری زیاد است که انتخاب سخت می شود. بیش از هزاران مدل برای لوستر ریسه ای وجود دارد و همین موضوع سبب می شود تا انتخاب برای خریداران باز باشد و به راحتی بتوانند مدل خود را بیابند‌.

.

لوستر های سحر آمیزی که زندگی ام را تغییر داد

لوستر چوبی

در دکوراسیون داخلی استفاده از چوب در عناصر مختلف بسیار به چشم می خورد. در واقع چوب در چیدمان فضاهای کلاسیک و مدرن استفاده می شود. لوستر چوبی یکی از وسایل زینتی و کاربردی خانه است و با توجه به اشکال و انواع متنوع آن، در بخش های مختلف خانه استفاده می شود.

این محصول قبل از اینکه جنبه زیبایی داشته باشد، باید از لحاظ نوری که به محیط می پراکند، بررسی شود. درواقع میزان نوری که در فضا نیاز دارید، در انتخاب لوستر موثر است.

این نوع لوستر در انواع و اشکال مختلف تولید شده و طبق سلیقه همگان به بازار عرضه می شود. از چوب برای پایه های اصلی، شاخه ها و حتی پوشش حباب ها نیز استفاده می شود.

تنوع رنگ چوب و خاصیت رنگ پذیری آن نیز دست طراحان را برای استفاده از آن باز گذاشته است.

طراحی های متنوع و سایزبندی های گوناگونی در لوستر ها وجود دارد.

برای خرید لوستر در ابتدا باید دیزاین و فضای منزلتان را بررسی و سبک محیط و هماهنگی و سازگاری لوستر با دیگر اجزا را در نظر بگیرید. ایجاد هارمونی در فضا آرامش را به افراد هدیه می دهد.

در بیشتر موارد از چوب به عنوان بدنه این لوسترها استفاده شده است که البته اشکال مختلفی از آن وجود دارد. لوستر ها از تک شاخه تا چندین شاخه تولید و در بازار عرضه می‌ شوند.

لوستر ها در پذیرایی ها بسیار استفاده می شوند و به صورت چند شاخه فضای پذیرایی و نشیمن را زیبا می کنند. استفاده از تولیدات تک شاخه، دو شاخه یا سه شاخه برای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب تر است.

.

لوستر های سحر آمیزی که زندگی ام را تغییر داد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا