آراد برندینگ

معجزه ی که من را به ثروت رساند

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (29) (15).jpg

معجزه ی که من را به ثروت رساند

همه ی ما در زندگی به دنبال یک معجزه هستیم تا بتوانیم زندگیمان را از فقر نجات دهیم بسیاری برای رسیدن به خوشبختی به دنبال پول و ثروت هستند. ما باید بتوانیم استعدادها و نقاط قوت منحصر به فرد خود را کشف کنیم و به صورت خلاقانه از آن‌ها استفاده کنیم تا زندگی خود را بهبود ببخشیم. من با ورود به دنیای تجارت توانستم زندگیم را تغییر دهم.

برگ مو تازه

شیوه های مختلفی برای نگهداری برگ مو تازه انجام می شود از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. خشک کردن: برگ های چیده شده را بشویید و در آب ولرم قرار دهید بعد از چند ساعت آبکش کرده و با استفاده از سوزن آن ها به نخ کرده و در یک محیط دور از گرد و خاک آویزان کنید تا خشک شود البته این روش خیلی وقت است که دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی گیرد. از مهم ترین دلایل خرید شور برگ مو، پیچیدن دلمه در زمستان می باشد زیرا دلمه برگ مو هم، از غذا های سنتی و پرطرفدار ایرانیان است.

به دلیل اینکه همواره، این برگ های خوراکی در تمامی فصول قابل برداشت و استفاده نیستند اغلب مردم، مقادیر قابل توجهی از این برگ ها را با شور کردن و استفاده از روش های مختلف فریز کرده تا بتوانند در زمان نیاز به راحتی از آن استفاده نمایند.

باید به این موضوع توجه کرد که قیمت شور برگ مو، بسیار مقرون به صرفه بوده و تولیدکنندگان بسیار زیادی در این بخش فعالیت می کنند تا بتوانند نیاز تمام مصرف کنندگان را برطرف سازند.

دلمه غذای بسیار خوشمزه ای است که در نقاط مختلف ایران به سبک های مختلف تهیه می شود و شامل برگ درخت انگور، برنج، ادویه جات و چاشنی می باشد.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (29) (15).jpg

برگ مو دلمه

وقتی اسم برگ مو دلمه به گوش ما می خورد، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد دلمه است برای تهیه شور برگ مو لیمو ملس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای این که بتوانیم این غذای پر طرفدار و خوشمزه را در تمام فصل های سال درست کنیم فقط باید از برگ انگور تازه شور استفاده کنیم.

دلمه برگ مو یکی از انواع غذاهای بسیار خوشمزه و معروف خاورمیانه است که در کشورمان ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این غذای خوشمزه از ترکیب برنج به همراه گوشت، حبوبات و سبزیجات تهیه می شود و در برگ های درخت انگور پیچیده می شود. دلمه برگ مو را به سلیقه خود می توانیم به صورت سیگاری ( حالت لوله ای ) یا به صورت بقچه ای که متداول تر است درست کنیم.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (29) (16).jpg

برگ مو شور

برای تهیه برگ مو شور لیمو بهتر است در اواسط فصل بهار که برگ های جدیدی رشد کرده و تازه و سبز هستند استفاده کنید. اگر در هنگام تهیه شور برگ مو لیمو از اسلایس های لیمو داخل شور استفاده کنید طعم ملس و عالی به برگ مو ها می دهد.

اگر دوست دارید که برگ مو های شما ترش تر باشد بهتر است از برگ انگور عسگری استفاده کنید شما می توانید دلمه را به همراه یک سس بی نظیر لیمویی سرو کنید.

خرید برگ مو مواد لازم برای درست کردن سس لیمو ترش: شکر 4 قاشق مربا خوری عصاره گوشت3/2 پیمانه اب لیمو ترش 3/1 پیمانه روغن زیتون 3/2 پیمانه عصاره گوشت را به همراه روغن زیتون و شکر روی حرارت قرار دهید و سپس آب لیمو ترش را به آن اضافه کرده و دلمه ها را داخل سس قرار دهید تا کاملا بپزد.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (29) (17).jpg

5/5 - (1 امتیاز)