آراد برندینگ

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

تقریبا برای تمامی افراد زندگی ام سوال شده بود که چگونه میلیونر شدم و وضعیت مالی ام عالی شد، امروز می خواهم به همه راز میلیونر شدنم در کسیب و کار لیمو را بگویم. من با کمک از تجربیات افراد موفق و عمل به دستوریات اساتید در حوزه تجارت توانستم در این راه موفق شوم.

آبلیمو طبیعی

در خرید هر محصول و کالایی از اولین مواردی که برای خریدار مهم می باشد، قیمت آبلیمو طبیعی است، آبلیموهای طبیعی زیادی در بازار وجود دارند که رنج قیمتی آن ها با هم متفاوت است.

انواع طبیعی آن ها که خالص است و فقط از آب، لیمو ترش تهیه شده به نسبت انواع کارخانه ای گران تر است، آبلیموی با کیفیت صنعتی که از لیمو ترش تهیه شده تفاوت آنچنانی با نمونه های خانگی ندارند.

تنها تفاوتی که دارند این است که انواع صنعتی پاستوریزه و استرلیزه می شوند و از حرارت برای این امر استفاده می شود، از آنجا که ویتامین c در برابر حرارت از بین می رود می توان گفت آبلیموهای صنعتی هیچ ویتامین c ندارند.

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

آبلیمو صنعتی

روشهای بسیار متفاوتی وجود دارد که شما ما با استفاده از آنها می توانید قیمت آبلیمو صنعتی اصل و طبیعی را از آبلیموی تقلبی در هنگام خرید تشخیص دهید، آبلیموی تازه دارای بافت پردار می باشد، زمانی که مدتی آبلیمو در یک مکان ثابت نگهداری شود و تکان داده نشود این پزها در ته ظرفی که آب لیمو در آن قرار دارد ته نشین می گردد.

اگر ظرفی را که آبلیمو در آن ریخته شده تکان دهید مجددا این پرزها با آب قاطی شده و به شکل اولیه برمی گردد در بعضی مواقع تعدادی هسته لیمو ترش شیرازی در داخل آب وجود دارد که این مورد نیز می ‌توان به عنوان یک نکته در طبیعی بودن آب لیمو در نظر گرفته شود.

رنگ آبلیمو می تواند نشان دهد که آبلیمو تازه است و یا مدت زیادی از تولید آن می گذرد، آبلیموی تازه دارای شفافیت و رنگ روشن می باشد این در صورتی است که آبلیموی کهنه به رنگ کدر در آمده و حالت مات دارد.

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

آبلیمو خانگی

جهت سفارش آبلیموی خانگی می توانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه و فرم بالای صفحه را تکمیل و برای ما ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آبلیمو خانگی و نحوه ارسال این محصول می توانید با شماره تلفنهای درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

همانطور که می دانید آبلیمو همچون لیمو خشک از جمله موادی است که در بیشتر غذایی ایرانی مورد استفاده افراد قرار می گیرد، این ماده دارای خواص بسیاری بوده و سرشار از ویتامین سی می باشد مقدار فراوان آنتی اکسیدان موجود در آبلیمو باعث شده که این محصول خاصیت ضد سرطانی داشته باشد و در درمان و بهبود سرطان بسیار موثر می باشد.

مجموعه ما تولید کننده و عرضه کننده آبلیموهای خانگی می باشد، آبلیموهای تولید شده در مجموعه ما از لیموهای تازه و سالم گرفته می شوند و هیچگونه افزودنی ندارند، تولیدات ما بسیار خوش طعم و خوشرنگ بوده و از کیفیت بالایی برخورداند. شما می توانید این محصولات باکیفیت را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

راز میلیونر شدنم با لیمو افشا شد

امتیاز