آراد برندینگ

سبد هایی که ثروت را برایم به ارمغان آوردند

سبد هایی که ثروت را برایم به ارمغان آوردند

سبد ها محصولات پر کاربرد در زندگی روزمره افراد میباشد. افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند با تنوع بیشماری از این محصول روبه رو هستن که مطابق نوع مصرف و نوع سلیقه تولید میکنند. و تقاضا برای محصولات جدید رو به افزایش میباشد. حال بیایید با چند نمونه از این محصولات آشنا شویم.

سبد میوه

امروز در دنیا بسیاری از کشاورزان و باغ داران، محصولات تولیدی خود را در سبد های پلاستیکی مخصوص حمل میوه قرار داده و به بازار می فرستند. این سبد ها، از رها شدن بسیاری از مواد پلاستیکی در طبیعت جلوگیری نموده است. قیمت سبد میوه با توجه به نوع پلاستیک آن متفاوت است. به دلیل امکان تولید سبد میوه در سایز اختصاصی هر محصول، علاوه بر بهبود صنعت بسته بندی و حمل و نقل میوه و محصولات کشاورزی، میزان دور ریز و خرابی این محصولات به طرز چشمگیری کاهش یافته است. نا گفته نماند که تولید این سبدها با مواد نو هم صورت میگیرد که از بُعد اقتصادی باز هم به صرفه می باشد.

سبد هایی که ثروت را برایم به ارمغان آوردند

سبد گل

یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید برای دوستان و آشنایان خریداری نمایید سبد گل لاکچری است که هم زیباست و هم به این دلیل که تازگی و بوی گل را همراه خود دارد در روحیه افراد تاثیرات مثبت زیادی دارد سبد های گل در خیلی جاها به کار می آیند و می توان تقریبا گفت که در همه ی مراسم ها می توان از سبد های گل استفاده نمود حتی در مراسم های عزاداری هم از سبد های گل استفاده می شود به همین دلیل می توان گفت سبد های گل جزو پر کاربرد ترین محصولاتی هستند که می توان از آنها در همه مراسم ها و همه مناسبت ها استفاده نمود. قیمت سبد گل نسبت به تاثیری که بر طرف مقابل میگذارد بسیار ناچیز است حتی رسم است که برای رفتن به خانه هم دیگر هم دست خالی نرویم و حتما یک دسته گل و یا شیرینی در دست داشته باشیم برای همین است که استفاده از سبد گل لاکچری می تواند کمک خوبی برای این باشد که افراد دورو بر ما را خوشحال شوند و ببینند که با یک سبد گل لاکچری از آنها استقبال می شود.

سبد هایی که ثروت را برایم به ارمغان آوردند

سبد پلاستیکی

سبدهای پلاستیکی در زندگی روزمره معمولاً به عنوان سبدهای میوه نیز شناخته می شوند. صنعت میوه و تره بار یک صنعت مهم برای درآمد کشاورزان کشور است و ارزش صادرات سالانه نیز رو به افزایش است. قیمت سبد پلاستیکی نسبت به کاربردی که دارد به چشم نمی آید بنابراین تقاضا برای سبد میوه در بازار نیز رو به افزایش است. سبد میوه برای ذخیره محصولات کشاورزی مانند میوه و تره بار و برخی از محصولات نیز برای انبارها مناسب است. سبدهای میوه با طراحی منحصر به فرد و مدرن شرکت الماس پلیمر با مواد پلاستیکی درجه یک مقاوم و سالم ساخته شده با قیمت مناسب عرضه می شوند. این سبدها معمولاً با پلاستیک های بدون BPA ساخته می شوند و طراحی باز برای جریان هوا دارند. امروزه این نکته به اثبات رسیده که هر چه گردش هوا در اطراف میوه‌ها بهتر باشد، میوه ها مدت بیشتری سالم می‌مانند.

سبد هایی که ثروت را برایم به ارمغان آوردند

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا