آراد برندینگ

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

از همان کودکی علاقه شدیدی به خیاطی داشتم و بزرگ تر که شدم متوجه استعدادم در این زمینه نیز شدم به همین علت تصمیم گرفتم تا کسب و کاری برای حرفه مورد علاقه راه اندازی کنم تا درآمد خوبی از آن کسب کنم. سرانجام با راه اندازی یک کارگاه خیاطی خیلی زود میلیونر شدم.

لباس عروس

اولین نکته توجه کردن به قیمت لباس عروس با توجه به نوع پارچه این نوع لباس است چرا که پارچه هایی که در این لباس به کار می روند جنس های مختلفی دارند برخی از آنها ساتن ساده هستند، برخی به صورت تور و منجاق دوزی می باشد و برخی دیگر مخملی هستند که برای انتخاب آنها باید ببینید چه نوع پارچه ای به بدن شما مینشیند و مناسب بدنتان هست.

اگر بدنی چاق و توپری دارید و لباس پفکی را انتخاب کنید شما را چاقتر نشان می دهد و صورت خوشی برای شما ندارد و زیبایتان نمی کند پس باید به دنبال مدلی باشید که متاسب با شما باشد.

نوع آستین های لباس نیز از نکات دیگری است که باید به آن توجه کنید که در این خصوص مدل های متنوعی وجود دارد مثلا آستینهای کلوش از جمله آستین های محبوب است که زیبایی شما رو دوچندان می کند و مدل زیبایی است، یا آستینهای پفکی که یک مدلی فانتزی می باشد و از سرشانه تا قسمت آرنج پف دارد و قسمت مچ به شکل بسته است.

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

لباس بلوچی

لباس خاصی که بانوان بلوچی استفاده می کنند سبب شده تا خیاطی و برش این نوع لباس دارای شرایط و متد خاص خود باشد و قیمت لباس بلوچی نیز بالا باشد. گرچه بسیاری از خیاطان بلوچ کار برش لباس را به صورت بدون الگو و بسیاری دیگر از الگو برای خیاطی و برش استفاده می کنند اما برآیند و ماحصل کار دقیقا یکی است‌. و در نهایت می توان لباسی فاخر، خوش رنگ و لعاب و بسیار زیبا را با کارهای دستی مانند آینه کاری، گلدوزی و مهره دوزیهای بسیار زیبا در بازار پیدا کرد. برای خیاطی برش لباس بلوچی زنانه نیاز به انواع اندازه دقیق از سایزهای مختلف داریم تا بتوانیم لباسی به قاعده و خوش ترکیب را دوخته و روانه بازار نماییم. تولید کنندگان و خیاطان تلاش می کنند تا انواع این لباسها را با سایزهای دقیق برش زده و لباسی کاملا استاندارد از جهت اندازه را در رنگهای مختلف و زیبا روانه بازار نمایند.

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

لباس بیمارستانی

برای بخشهای مختلف لباس از گرماژهای متفاوت استفاده می شود که باعث متغییر بودن قیمت لباس بیمارستانی نیز می شود. برای کلاه بیمار چون اصطکاک ندارد معمولاً از گرماژ ۲۵ استفاده می شود و برای شلوار از گرماژ ۴۵ یا بیشتر استفاده می کنند تا قابلیت مقاومت بیشتر داشته باشد و در مقابل پارگی مقاوم باشد و موارد فوق بخشی از عوامل موثر بر قیمت کالا است.

ابعاد و سایز لباس یا خرید جزئی و عمده و همچنین خرید به صورت حضوری یا آنلاین در ارزان تر یا گران تر بودن قیمت کالا تاثیر گذار است.

اگر شما خریداران عزیز قصد خرید این محصول را دارید باید متوجه باشید که خرید عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خرد می باشد و چون با خرید عمده مقدار بیشتری از محصول را با قیمت مناسب تر تهیه نموده اید.

مهارتم در خیاطی را به کار گرفتم و میلیونر شدم

2.5/5 - (4 امتیاز)