آراد برندینگ

ثروتمند شدن خود را مدیون دوستم هستم

ثروتمند شدن خود را مدیون دوستم هستم

دوستم به من پیشنهاد تجارت فرش را داد و خود تمام آموزش هایی که لازم بود را به من داد و مرا مانند خود ثروتمند کرد. این محصولات در سراسر جهان محبوب هستند و بازار خوبی در ایران و خارج از کشور دارند. در ادامه با ویژگی های انواع فرش آَنا می شوید.

فرش دستبافت کاشان 6 متری

این مراکز فروش عمده فرش معمولا فرشهای دستباف یا ماشینی را به سایر نقاط کشور ارسال می کنند و برای فرش ففروشان می فرستند. قیمت فرش دستباف کاشان 6 متری به عوامل مختلف بستگی دارد.

با کمی جست و جو در اینترنت به راحتی می توانید مراکز فروش عمده فرش را در سراسر کشور پیدا کنید و سفارشات خود را از آنها خریداری کنید.

در این مراکز به راحتی انواع فرش دستباف و ماشینی یافت می شود و از آنجا که فرش دستباف بسیار با ارزش است و باید از جای مطمئن خریداری شود.

مطمئن باشید که مراکز پخش عمده فرش محصولات با کفیت و مطمئنی دارد و از این رو برای سفارش می توانید به صورت تلفنی یا اینترنتی نیز با این مراکز ارتباط برقرار کنید.

C:\Users\ARAD\Desktop\04.jpg

فرش ماشینی مشهد

حجم صادرات فرش ایران به اروپا در چند سال گذشته در حدود چند میلیون دلار بوده است که از سوی چند تولید کننده عمده و افراد فعال در حوزه صادرات فرش صورت گرفته است و نسبتا درآمد خوبی نیز به همراه داشته است. قیمت فرش ماشینی مشهد بسیار مناسب است.

با این وجود ظرفیت تولید فرش در ایران بالا است و برای همین است که ما نیاز تامین بخش بسیار بزرگ تری از بازار اروپا با حضور موثر خود در کشورهای عضو اتحادیه اروپا داریم.

اما در عین حال باید توجه داشت که تقاضا برای خرید فرش در برخی از کشورهای اروپایی محدود است و برای همین است که حداکثر میزان صادرات فرش به این کشور نمی تواند از حجم مشخصی بیشتر شود.

امید می رود که در چند سال آینده امکان صادرات بیشتر فرش ماشینی به خارج از کشور و از جمله به کشورهایی مانند آلمان و انگلیس به عنوان بازارهای فروش سنتی این محصولات که از گذشته بخشی از بازار انها در اختیار ایران بوده است شویم.

C:\Users\ARAD\Desktop\05.jpg

فرش دستبافت تهران

کشور ایران یکی از کشورهایی است که از دیرباز در صنعت بزرگ فرشبافی فعالیت گسترده ای داشته است به همین خاطر آن را یکی از کشورهایی در جهان می دانند که زادگاه تولید فرش دستباف می باشد. قیمت فرش دستباف تهران دربازار متفاوت است.

تهران که پایتخت این کشور است دارای بهترین و برترین فرشهای دستباف می باشد البته مناطق دیگری از کشور ایران از جمله کاشان، تبریز و اصفهان نیز دارای بهترین انواع فرشهای دستباف هستند.

همانطور که خدمت شما عرض شد ایم کشور که زادگاه صنعت فرشبافی بوده است برای اولین بار در جهان دست به تولید انواع فرشها به صورت دستباف زده است.

فرشهای دستباف جزء آن دسته از فرشهای هستند که تمام نقش و نگاری که داشته است با استفاده از دست صورت گرفته و هیچ نوع ماشین آلاتی در تولید آن به کار برده نشده است.

فرشهای دستباف در دو دسته تقسیم می شوند آن دسته از فرشهای دستبافی که دارای قالب هستند یعنی بر اساس یکسری نقش و نگار طراحی شده اند که منظور خاصی از تاریخ و یا موضوعی را شرح می‌ دهد.

بسیاری از فرش فروشان فرشهای مورد نیاز خود را از مراکز فروش عمده فرش کاشان تهیه می کنند زیرا این نوع فرش ها مشخصات و ویژگی های خاصی نسبت به فرش های دیگر دارد و قیمت بسیار مناسبی دارد.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا