آراد برندینگ

لذت ثروت را با توت چشیدم

نگاه خود را به مسئله ثروت و کسب درآمد تغییر بدهید. وقتی با دیدی متفاوت به سمت کسب و کار مورد نظر خود بروید خواهید دید که این ثروت است که به سمت شما می آید نه شما به سمت آن. من در حالی که کار خود را در حوضه توت خشک آغاز می کردم، ثروت به سوی من آمد و مرا به یک فرد ثروتمند تبدیل کرد.

توت خشک ممتاز

همانطور که می دانید توت خشک ممتاز نوعی آجیل نیز به حساب می آید که ارزش غذایی آن بسیار بالا بوده و منبع غنی و سرشار از ویتامین سی می باشد.

از آنجایی که توت خشک کالری بالایی دارد و بسیاری از ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می نماید برای افراد ضروری می باشد که این محصول را در سبد غذایی خود قرار دهند.

مصرف روزانه توت خشک و انجیر همراه چای باعث می شود تا خستگی ها تبدیل به لذت شود و همچنین روز به روز بدن و سیستم ایمنی تقویت شود.

لذت ثروت را با توت چشیدم

توت خشک اعلا

توت از میوه های شیرین و بسیار محبوب و پرطرفدار است که هم به صورت تازه و هم خشک از زمان های قدیم تا بحال همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. توت خشک اعلا از انواع توت خشک ها، دارای استفاده های فراوانی هم می باشد.

توت خشک ها حاوی مقدار زیادی از آهن و پروتئین بوده و برای تامین نیاز به انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی بدن گزینه ای عالی می باشند و مصرف منظم آن هم برای تضمین سلامتی توصیه شده است.

برای افراد دیابتی هم از شیرینی های طبیعی و کم خطر به حساب می آید.

از جمله خواص دیگر آن مواردی مانند مفید برای سلامی پوست و مو، بهبود سیستم گوارش و رفع یبوست، تنظیم کلسترول، بهبود کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامتی کبد و کلیه و غیره می باشد.

لذت ثروت را با توت چشیدم

توت خشک صادراتی

توت محصول آسیا و کشور ایران می باشد؛ در داخل کشور کشاورزان بسیاری هستند که مشغول به کاشت توت خشک صادراتی بسیار مرغوب می باشند زیرا این محصول در اکثر کشور های اطراف درخواست کننده دارد و تاجران ایرانی می توانند از آن به عنوان یک محصول برای صادرات خود استفاده نمایند.

برای مصرف توت خشک با گردو می توان در فصول پاییز از آنها بهره برد زیرا حدیثی از ائمه در مورد فصل پاییز م,جود است که می فرمایند: در بادهای پاییزی لباسهای گرم بپوشید زیرا همان طور که بادهای پائیزی درختان و سبزه زارها را خشک می کند پوست شما نیز در مقابل آنها آسیب پذیر است و با لباسهای گرم از خود محافظت کنید و برای رعایت این اصول شما می توانید از گردو و توت خشک نیز برای تقویت و گرم نگه داشتن بدن خود استفاده کنید.

لذت ثروت را با توت چشیدم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا