آراد برندینگ

درآمد میلیاردی که از حوزه لباس به دست آوردم

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (30).jpg

اگر اولویت اول شما کسب ثروت و زندگی راحت در آینده است، خیلی دنباله ‌رو علاقه خود به رشته خاصی نباشید زیرا می توانید با شروع تجارت و آموختن آن در تجارت حرف اول را بزنید، من با شروع کسب و کار خود در حوزه لباس توانستم به درآمد میلیاردی خود برسم.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

شاید در نگاه نخست چندان اهمیتی نداشته باشد، ولی واقعیت این است که لباس یکبار مصرف بیمارستانی مناسب می تواند نقش به سزایی در پیشرفت و موفقیت کادر درمان و همچنین در بهبود شرایط خود بیمار داشته باشد ستهای لباس بیمارستانی، پوشاکی هستند که مخصوصا برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تولید می شوند.

این البسه دارای تنوع در رنگ و طرح می باشند و استفاده از این ها سبب می گردد انتقال میکروب و بیماری میان بیماران و کادر درمان به حداقل برسد تنوع لباس های یکبار مصرف بیمارستان از جمله مؤلفه هایی که در روحیه ی بیماران اثر می گذارد و به روند درمان کمک می کند.

رنگ مناسب لباس های بیماران است و همچنین جنس پارچه ای که در دوخت و تولید این لباس ها به کار می رود بیماران بستری در هر کدام از بخش ها، از رنگ خاصی استفاده می کنند در ادامه به صورت مختصر به این موارد می پردازیم.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (30).jpg

لباس بیمار تترون

در اغلب مراکز بهداشتی و درمانی برای از لباس بیمار تترون استفاده می شود، البته این استفاده فقط برای بیمار نیست و حتی پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان هم از این جنس پارچه استفاده می کنند.

این پارچه هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و ضد حساسیت است.

بسیار خوش دوخت می باشد و وزن کمی دارد که برای سالمندان هم می تواند مناسب باشد.

بر روی این لباس می توان لوگو چاپ کرد که این قابلیت برای بیمارستان ها کاربرد دارد.

تنوع رنگ دارد اما اکثر مراکز درمانی از رنگ های آبی و صورتی استفاده می کنند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (31).jpg

لباس تترون بیمارستان

از انواع لباس تترون بیمارستان می توان به لباس تترون بیمارستانی اشاره کرد، که در بیمارستان برای افرادی که بستری می شوندو باید بیشتر از دو روز در بیمارستان بمانند مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا لباس یکبار مصرف بیماران نمی توانند مدت طولانی از آن استفاده کنند و مجبور هستن از لباس پارچه تترون بیمارستانی استفاده کنند. پارچه لباس تترون بیمارستانی کیفیت های متفاوتی دارندکه در قیمت آن تاثیر دارد و این تفاوت کیفیت ها گرماژ پارچه یا ضخامت است یا مقدار نخ و مقدار پلاستیکی که در پارچه استفاده شده است.

پارچه تترون بیمارستانی از گرماژ ۱۶۰ که کیفیت ضعیفی دارد شروع می شود تا کیفیت تترون ۱۹۰ گرم که کیفیت عالی می باشد؛ به همین نسبت هر چه کیفیت پایین تر باشد قیمت نیز کمتر است و هر چه گرماژ بالاتر کیفیت بهتر به همان نسبت قیمت هم بالاتر است.

پارچه هایی که کیفیت پایین دارند مقدار پلاستیک مورد استفاده در آن بیشتر است و بیماران در آن تعرق می کنند و در مناطق گرم اصلا نمی شود استفاده کرد. پارچه هایی که کیفیت بهتری دارند میزان نخ بکار رفته در آن بیشتر است و بیمار راحت تر می تواند از آن استفاده کند.

لباس تترون بیمارستانی در اندازه های مختلف از L و XL برای بیماران عادی که چاق نیستند استفاده می شود و 2XL و 3XL برای بیماران خیلی چاق که دور کمر آنها از ۱۱۰ بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرد، که بسته به اندازه قیمت های متفاوت دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (32).jpg

امتیاز