آراد برندینگ

رویای براق ثروت همچون سنگ مرمر

رویای براق ثروت همچون سنگ مرمر

در مسیر ثروت سعی کنید ذهن خود را از هر گونه افکار منفی پاک نمایید. می توانید از تکنیک های مختلف قانون جذب برای این کار استفاده نمایید. به وسیله تکنیک تجسم قانون جذب باید اهداف خود را به طور دقیق تجسم کنید. سنگ مرمر بهترین این اهداف میباشد.

سنگ مرمر

ممکن است برای شما هم این سوال مطرح باشد که سنگ مرمر جز کدام سنگهاست که برای تکمیل اطلاعاتتان باید ذکر کرد که سنگ مرمر یک نوع سنگ آهک دگرگونی است که بر اثر فشار و حرارت زیاد ایجاد می شود. این سنگ ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد و در صنعت ساخت و ساز و دیگر مسائل مربوط به ساخت وسایل با سنگها کاربرد دارد. در سنگ مرمرها یک ماده اصلی به نام کلسیت وجود دارد که ماده معدنی است و علاوه بر آن مواد دیگری نظیر سنگ پیریت، روس، اکسیدهای آهن، میکاس و گرافیت نیز وجود دارند. سنگهای مرمر از معادن استخراج می شوند و ویژگیهای خاص و منحصر به فردی دارند از جمله اینکه اغلب دارای رنگ روشنی می باشند و درون آنها رگه های رنگی به رنگهای سیاه، زرد، آبی، صورتی، خاکستری و غیره مشاهده می شوند. هر چقدر میزان آهک موجود در سنگهای مرمر خالص تر باشد رنگ آن به سفیدی بیشتری می زند و هر چقدر ناخالصیهایی مانند اکسیدهای آهن، خاک رس و غیره در آنها بیش تر شود رگه های رنگی به وجود می آیند. همچنین وجود کلسیتها در سنگ مرمر باعث می شوند که سنگ تراش بتواند آنها را به خوبی بتراشد پس در نتیجه برای ساخت مجسمه یا سایر مصنوعات سنگی دیگر مناسب می باشند.

رویای براق ثروت همچون سنگ مرمر

سنگ مرمرسفید کف

سنگ مرمر سفید کف دارای کارایی بسیار خوبی است که در سایز های مختلفی تولید می گردد و فرآوری بسیار خوب و عالی دارد. این سنگ را به صراحت می توان محصولی عالی و بی نقص دانست که با توجه به ضخامتی که دارد هر کدام کاربرد متفاوتی دارد. مشتری با توجه به نیاز خود دست به انتخاب می زند، بهترین و شیک ترین نوع این محصول در ابعاد مختلفی تولید می گردد. این را می توان نمونه یکی از سنگ های شیک و زیبا دانست که به خوبی توانسته است رضایت مشتری را جلب نماید. این نوع سنگ اعلا و با کیفیت درجه مرغوبیت بسیار خوبی دارد که با کمک دستگاه های بسیار دقیق در ضخامت متفاوتی تولید می گردد.

رویای براق ثروت همچون سنگ مرمر

سنگ مرمرطبیعی

سنگ های مرمر مصنوعی را در صنعت ساختمان و مصالح سنگ های مرمریت جدید می نامند که از نظر ظاهر و کیفیت به سنگ مرمر طبیعی بسیار شبیه می باشد و تفاوت چندانی ندارد. اما لازم است بدانید که به طور کلی سنگ های مرمر مصنوعی در مقایسه با سنگ های مرمر طبیعی از دوام و استحکام بالاتری برخوردار بوده و در عین حال قیمت مناسب تری دارد در نتیجه استفاده از آن برای مصرف کنندگان نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین به دلیل داشتن ظاهر زیبایی که این نوع سنگ ها دارند در بسیاری از موارد به جهت زیباسازی و دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد.

رویای براق ثروت همچون سنگ مرمر

.

و

.

.

امتیاز