آراد برندینگ

حیوانات اهلی در رسیدن من به ثروت اثر گذار بودند

حیوانات اهلی در رسیدن من به ثروت اثر گذار بودند

اگر از افراد مختلفی درباره خرید و فروش حیوانات اهلی سوال کنیم احتمالا عده کمی با این حوزه آشنایی دارند به همین دلیل با توجه به اینکه حوزه فروش و عرضه حیوانات اهلی از جمله انواع سگ ها برای افراد ناشناخته است فعالیت در این حرفه با توجه به بازار رقابتی کم آن می تواند بسیار سود آور و پردرآمد باشد.

سگ پاکوتاه

شما می توانید با خرید سگ پاکوتاه یک هم بازی در خانه برای فرزندتان خود فراهم سازید.

افراد امروزه به دنبال داشتن یک حیوان خانگی مخصوصا سگ می باشد که هر کدام از این نژادها از نظر قیمت متفاوت می باشد.

یکی از بهترین نوع سگ خانگی می باشد که این ویژگی را خواهد داشت تا زمان ترس از سگ پارس خواهد کرد و فردی که فرار کرده است دنبال خواهد کرد. شما می توانید برای سرگرم کردن خود در خانه از این حیوان استفاده کنید تا وقتی که در خانه هستین زمانتان سپری شود.

نگهداری این حیوان بستگی به شما خواهد داشت که اگر مهم باشد بطوری باید نگهداری شود تا این سگ 18 سال براش شما عمر می کند.

همچنین سگ خانگی از نظر پشمالو بودن دارای انواع مختلف می باشد که بستگی به نژاد آن خواهد بود.

باید یاد آوری شود که هر نوع از سگ از نظر تغذیه فرق خواهد کرد تا اینکه صاحب این حیوان خانگی در زمان نگهداری توجه کاملی برای سیر کردن سگ داشته باشد.

.

حیوانات اهلی در رسیدن من به ثروت اثر گذار بودند

سگ نگهبان

لازم به ذکر است امروزه برخی از نژادهای سگ نگهبان یعنی پژدر دارای اصالت می باشند.

به گونه ای که طی بررسیهای انجام شده نژاد آنها به 5000 سال قبل باز می گردد که در برخی از کتابهای تاریخی از این حیوانات وفا دار مطالبی و عکسهایی به جا مانده است.

کشور ایران در مناطق آذربایجان غربی و نقاطی از کردستان این مدل از سگهای پژدار را دارا می باشند که در کردستان عراق هم می توان تعداد زیادی از سگهای این نژاد را مشاهده کرد.

سگهای پژدار دارای خصوصیات ظهری مختلف و رنگ های متنوعی هستن به گونه ای که می توان آن را در رنگ سفید، مشکلی، آجری و زرد تهیه کرد لذا جسته این سگها بسیار بزرگ بوده و می تواند به صورت یک جنگجو در برابر خطزات عمل کند.

نکته این که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که فک و پوزه این نژاد از سگها بسیار قوی تر از دیگر انواع می باشد.

همچنین پوست این حیوان به صورتی می باشد که هم به صورت عایق در برابر گرما و هم به شکل عایق در برابر سرما عمل می کند که این ویژگی باعث شده تا این مدل از سگها از مقاومت بدنی بالایی برخوردار باشند.

.

حیوانات اهلی در رسیدن من به ثروت اثر گذار بودند

سگ های نگهبانی

این روزها اکثر افراد در شهرهای بزرگی مانند یزد برای محافظت از باغها و همچنین منازل شخصی خود از سگ های نگهبانی و یا سگ گرگی در نژادهای مختلف استفاده می‌کنند.

تعدادی از افراد تصور می‌کنند که فقط یک نژاد از سگهای نگهبان وجود دارند که فعالیت می‌کنند اما دراین ‌رابطه باید بگوییم که سگهای نگهبان دارای نژادهای گوناگونی می‌باشند که در این قسمت به معرفی انواع نژادهای آنها خواهیم پرداخت.

یکی از سگهای نگهبان سگ سرابی می‌باشد که به آن سگ پرشین نیز می‌گویند که درباره آن باید بگوییم که یک سگ ایرانی بوده و بسیار محبوب در بین مردم می‌باشد.

چراکه این نژاد از سگ بسیار درشت، قدرتمند و همچنین باهوش و سخت‌ جان می‌باشد که علاوه‌بر همه این ویژگیها وظیفه او بیشتر نگهبانی و محافظت از گله گوسفندان در ایران می باشد.

درشتی هیکل این نژاد از سگ به قدری است که وزن آنها چیزی حدود نود کیلوگرم نیز می‌رسد و ظاهر آنها هم بسیار ترسناک و همچنین خشن می‌باشد که به دلیل غریزه اش در نگهبانی محبوبیتی زیادی در بین افراد و همچنین چوپانها برای او ایجاد کرده‌ است.

.

حیوانات اهلی در رسیدن من به ثروت اثر گذار بودند

.

5/5 - (1 امتیاز)