آراد برندینگ

با مدیریت درست منابع به درآمد رویاییم رسیدم

زمان یکی از منابع محدودی است که انسان برای دستیابی به اهداف و آرزوهایش در اختیار دارد. همه ی منابع محدود باید به صورت صحیحی مدیریت شوند تا انسان نهایت استفاده را از آنها ببرد. من با یک منبع طلا به نام اینترنت توانستم به ثروتی که اکنون دارم برسم. من در زمینه موتور فعالیت میکردم که برای گسترش کارم تصمیم گرفتم مدل ها در فضای اینترنت نیز به نمایش بگذارم این امر سبب شد تا نه تنها از شهر خودم بلکه مشتری های بسیاری از تمامی شهر های کشور عزیزم ایران داشته باشم.

موتور

شرکت هوندا طیف گسترده ای از انواع موتور سیکلت را طراحی و تولید می کند که در سهم قابل توجه ای در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

در بازار ایران نیز میزان تقاضا برای خرید انواع موتور هوندا در سطح بالایی قرار دارد.

از متداولترین موتور سیکلتهای هوندا که در بین جوانان ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارند باید به نام کروز اشاره کنیم که برای رانندگی رومزه در شهرهای پر جمعیت و کاهش زمان ماندن در ترافیک یکی از بهترین گزینه ها است.

از ویژگی ظاهری موتور سیکلت هوندا کلاس کروز باید به ارتفاع کم و کوتاه آن همراه با داشتن سیستم تعلیق بسیار نرم اشاره کنیم، این دو ویژگی سبب شده تا حرکت موتور در پیاده روهای ناهموار و بین خودروها بسیار آسان شود.

انواع موتور سیکلت هواند کروز نیز خود دارای چهار زیر مجموعه هستند که هر کدام از نظر قدرت موتور، گیربکس، مخزن سوخت، نوع طراحی، میزان مصرف انرژی و همچنین قیمت فروش تفاوتهایی با یکدیگر دارند.

.

با مدیریت درست منابع به درآمد رویاییم رسیدم

موتور هوندا 250

یکی از انواع تولیدات شرکت هوندا موتور هوندا 250 است، 250 سی سی به حجم موتور اشاره می کند اما بهتر است قدری راجع به ویژگیهای کلی این موتورسیکلت بپردازیم و شما را با این نوع موتور بیشتر آشنا کنیم: ویژگیهای موتور هوندا 250

ویژگیهای فیزیکی: طول 2 متر، عرض 72 سانتی متر، ارتفاع 112 سانتی متر، کمترین فاصله ی بدنه از زمین 14 سانتی متر، وزن167 کیلوگرم و حجم مخزن 13 لیتر

ویژگیهای انتقال قدرت و پیشرانه: حجم موتور 250 سی سی، کلاچ و شش دنده ی دستی،سیستم سوخت رسانی انژکتوری و نوع سوخت بنزینی

عملکرد موتور سیکلت: حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت

امکانات موتور سیکلت: استارت برقی و هندلی، دارای آمپر بنزین، روغن، کیلومترسنج و مسافت سنج، همچنین آمپر فشار روغن و آمپر دور موتور و دارای دو نوع جک از بغل و جک وسط.

.

با مدیریت درست منابع به درآمد رویاییم رسیدم

موتور هوندا

در این میان نیز تیم تولید کننده زیادی در جهان وجود دارند که ادعا دارند برترین موتور سیکلت سنگین را تولید می کنند اما موتور هوندا دارای طرحهای جدیدی است که امتحان خود را پس داده و در بین دیگر رقبا شناخته شده است.

از آنجایی که موتور سیکلت نو دارای قیمت بالایی است و خرید آن برای همه افراد امکان پذیر نخواهد بود پیشنهاد می کنیم با قیمت خیلی کمتری موتور دست دوم خریداری کنید این دستگاه دست دوم کاملا سالم و سرویس شده است.

هیچ ایرادی در بدنه و ساختار آن دیده نمی شود و توسط بهترین متخصصان روز دنیا تعمیر و راه اندازی می شود پس خیال مشتری بابت سالم بودن موتور سیکلت سنگین هوندا دست دوم آسوده خاطر خواهد بود.

.

با مدیریت درست منابع به درآمد رویاییم رسیدم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا