آراد برندینگ

ثروتمندی امروزم را از شیلنگ به دست آورده ام

اینکه امروز بنده توانسته ام به این میزان از ثروت دست یابم تنها یک دلیل دارد و آن هم این بود که بلاخره عزمم را جزم کردم و با راه اندازی یک تولیدی به ساخت و عرضه انواع شیشه مشغول شدم و از این راه به ثروت رسیدم.

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

حال که با عوامل تعیین کننده قیمت شیلنگ فشار قوی هیدرولیک 206 اس دی و سایر خودرو ها آشنا شده اید، بهتر است اطلاعات لازم را درباره این محصول همچون ساختار، کارکرد و سایر نکات آن داشته باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شیلنگ هیدرولیکی دارای لاستیک بوده که همین ماده خاصیت ارتجاعی به آن بخشیده و باعث شده که تحمل فشار بیشتری را متحمل شود که به این منظور دور لایه های آن نوار هایی می پیچند.

نوار هایی که دور شیلنگ وجود دارد از الیاف نخی بافته شده و نوار های فولادی بوده که برای محافظت از این لایه ها، یک لایه لاستیک روی آن قرار گرفته می شود به طور کلی شلنگها دو نوع نخ دار و سیم دار بر اساس ساختار داشته و بر اساس مقدار فشاری که تحمل می کند دارای فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی می باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (13).jpg

شیلنگ آبیاری قطره ای

امروزه از جمله محصولاتی که کاربردهای زیادی در زندگی ما دارد شیلنگ آبیاری قطره ای می باشد که با برندهای مختلف به بازار عرضه می شود برند پاندا نمونه ای از این محصول است. شیلنگ ها غیر از استفاده برای شستشو حیاط، آب دادن پاغچه و غیره کاربردهای دیگر هم دارد که بسیار حائز اهمیت است مانند استفاده در مصارف صنعتی از جمله سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک نمونه ای از کاربرد وجود شیلنگ است، لذا انتخاب شیلنگ خروجی آب برای مصرف مورد نظر اهمیت زیادی دارد تا جایی که اگر آگاهی لازم برای انتخاب شیلنگ نداشته باشیم دچار ضرر و زیان می شویم و هزینه بیشتری را باید برای خسارت و خرابی که ایجاد شده بپردازیم لذا با ما همراه باشید تا با انواع شلنگ و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (14).jpg

شیلنگ خرطومی ۴ اینچ

شکل ظاهری عاج مانند این نوع شیلنگها باعث شده اند به آنها شیلنگ خرطومی ۴ اینچ لقب دهند.

در کشاورزی و صنعت شیلنگهای خرطومی نقش حیاتی و کلیدی دارند به همین دلیل در سایزهای مختلفی تولید می شوند و در رنگهای متنوعی مانند آبی، طوسی، قرمز، سبز و غیره وجود دارند.

شیلنگهای خرطومی مدلهای مختلفی دارند شیلنگ فنردار خرطومی، نوعی شیلنگ خرطومی می باشد، که به وسیله یک عدد سیم که دور تا دور شیلنگ را به صورت مارپیچ قرار گرفت شده، تقویت گردیده است.

همین موجب شده در این مدل شیلنگ یک حالت فنری ایجاد شود، که به آن شیلنگ خرطومی فنر دار می گویند و برای این که طول عمر این شیلنگ افزایش پیدا کند.

برای ساخت آن از یک نوع ماده انعطاف پذیر استفاده می شود تا طول عمر شیلنگ افزایش یابد بسته به نوع ماده ایی که در ساخت این نوع شیلنگ استفاده شده، دارای مدلهای مختلفی می باشد به همین دلیل کاربردهای متفاوتی دارد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (15).jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا