آراد برندینگ

نکاتی که برای پولدار شدن لازم است بدانید!

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T103855.781.jpg

پول برای ثروتمندان سخت کار می کند اما فقرا، سخت برای پول کار می کنند. اگر می خواهید زندگیتان عوض شود و به سمت پولدار شدن قدم بردارید باید اول باورها و اندیشه هایتان نسبت به پول و ثروت را تغییر دهید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند از جمله انواع کفپوش بیشتر آشنا شوید.

کفپوش چوبی

برخی از نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه انواع کفپوش چوبی با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای مشتریان خود، خرید این محصولات را برای مشتریانِ مقرون به صرفه تر می نمایند.

بهتر است برای خرید ارزان قیمت کفپوش چوبی و دریافت تسهیلات ویژه برای خرید این محصولات، به نمایندگی های فروش مستقیم انواع کفپوش چوبی مراجعه شود.

این نوع کفپوش ها بسیار بادوام و مقاوم بوده و به راحتی در مکان های پرتردد قابل استفاده هستند، سطح رویه این نوع کفپوش ها با یک لایه مواد ضد خش پوشش داده می شود.

قابلیت شستشوی آسان آن ها با مواد شوینده مختلف هم از دیگر مشخصات بارز کفپوش چوبی محسوب می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T103855.781.jpg

کفپوش باشگاه

کفپوش های مناسب در باشگاه‌ ها ضد اشتعال بوده و خاصیت آنتی باکتریال دارند که این کفپوش باشگاه از بروز مشکلات پوست جلوگیری می کنند.

مرغوب ترین نمونه از این محصولات به دلیل سطح کیفی بالا، در برابر گرما و سرما و همچنین ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

به طور معمول کفپوش هایی که در باشگاه های بدنسازی و باشگاه های ورزش های رزمی استفاده می شوند از کفپوش های گرانولی و لاستیکی هستند.

نمونه دیگر از کفپوش های مناسب باشگاه ورزشی کفپوش های تاتامی هستند که احتمال آسیب به بدن ورزشکاران را کمتر می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T104513.237.jpg

کفپوش برچسبی

لایه وینیل سبب افزایش مقاومت کفپوش برچسبی در برابر رطوبت و آب و نور خورشید می شود، از این نوع کفپوش می توان برای مکان های پرتردد استفاده نمود و سبب زیباتر نمودن فضا گردید.

نصب راحت و آسان آن ها در کوتاه ترین زمان بر روی سطوح متعدد از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.

طبیعتا شناخت کفپوش برچسبی  به خریداران این اجازه را می دهد تا محصولی بهتر را انتخاب و بکار گیرند، زیرا این محصول انواع مختلفی در بازار داشته که از نظر ساختاری و استانداردهای موجود، با یکدیگر فرق دارند.

بسیاری از افراد به دنبال قیمت کفپوش برچسبی بوده تا براساس انتظار و نیاز خود آن را سفارش خرید دهند.

در بازار برندهای مختلف ایرانی و خارجی از کفپوش برچسبی موجود بوده که یکی از مهمترین عوامل موثر در تفاوت قیمت هاست.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T105236.770.jpg

5/5 - (1 امتیاز)