آراد برندینگ

تهیه ماسک خیار با بادام

تهیه ماسک خیار با بادام

تهیه ماسک خیار با بادام

امروزه از خیار به عنوان یکی از بهترین آبرسان ها برای پوست یاد می شود. لیست قیمت خیار نیز با توجه به این خاصیت همه روزه آپدیت می شود.

بنابراین اگر شما پوست خشکی دارید می توانید از انواع ماسک خیار مانند ماسک خیار با بادام استفاده کنیدو تهیه ای ننع ماسک بسیار آسان می باشد و در خانه به راحتی می توانید آن را درست و استفاده کنید.

به منظور تهیه این ماسک ابتدا پوست خیار را گرفته و آن را رنده کنید، سپس کره بادام اصل را به میزان لازم به ترکیب فوق اضافه کنید و چند دقیقه استراحت بدهید تا مواد به خوبی جذب یکدیگر بشوند. سپس آن را بر روی صورت خود به جز دور چشم بمالید و پس از15 دقیقه آبکشی را انجام دهید. استفاده مرتب از این ماسک به مدت 3 روز در هفته تاثیر بسیار زیادی بر روشنایی پوست شما دارد.

تهیه ماسک خیار با بادام

چگونه جوش ها با ماسک خیار از بین می رود؟

از بین رفتن جوش امروزه دغدغه ی بسیار از بانوان در سراسر دنیا می باشد و به دنبال انواع مواد شیمیایی خارجی برای رفع این معضل هستند اما از معجزه ای که روزمره با آن سر و کار دارند غافل هستند. خیار میوه ی معجزه آسایی می باشد که می تواند جوش های شما را برای همیشه از بین ببرد. اکنون فروش عمده خیار برای تهیه ی این ماسک، بازار خوبی دارد.

اگر پوستتان چرب یا مستعد آکنه است، از این ماسک استفاده کنید. ماسک خیار و کشک برای پوست‌های حساس هم مناسب است. کشک حاوی مقدار زیادی کلسیم است. می‌ توانید از آن برای درمان آفتاب‌ سوختگی و مبارزه با چین‌ و چروک استفاده کنید.

مخلوط خیار و کشک را روزانه به مدت 20 دقیقه بر روی صورت به جز اطراف چشم بمالید تا از شر جوش های مزاحم خلاص شوید.

تهیه ماسک خیار با بادام

بازیگران با ماسک خیار صورت خود را جوان می کنند

یکی از پرطرفدار ترین صیفی جات برای تهیه ی انواع سالاد خیار می باشد. علاوه بر طعم خوبی که این محصول دارد بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران به منظور جوانسازی پوست خود از ماسک خیار استفاده می کنند. با توجه به قیمت خیار سبز گلخانه ای همه می توانند از این ماسک استفاده کنند.

خیار هم چنین عصاره محبوبی برای تهیه محصولات آرایشی است و گیاهی و غیر محرک است و اغلب به عنوان درمانی برای چشم های پف کرده استفاده می شود و به طور گسترده ای به عنوان یک جز در کرم، ژل و پک ها استفاده می شود. ماسک خیار به همراه آلوئه ورا آبرسانی بسیار خوبی دارد و صورت شما را جوان و شفاف می کند.

علاوه بر الوئه ورا ترکیب خیار با ارد سفید نیز می تواند کمک بسیاری به جوانسازی پوست صورت شما بکند.

تهیه ماسک خیار با بادام

5/5 - (1 امتیاز)