آراد برندینگ

همنشین افراد موفق شدم و به ثروت رسیدم

همنشین افراد موفق شدم و به ثروت رسیدم

حتماً این اصطلاح را شنیده‌اید که می‌گویند شما همانند افرادی هستید که با آن‌ها بیشتر معاشرت می‌کنید، به همین دلیل افراد ثروتمند همیشه تمایل دارند تا با افراد ثروتمند دیگری همانند خودشان معاشرت کنند. در واقع تعامل با افرادی که موفق‌تر از شما هستند می‌تواند باعث افزایش تفکر و به حداکثر رساندن درآمد شما شود. و این نکته بسیار به من کمک کرد که همانند آنها به فکر ثروت باشم وو این ثروت بیکران را توانستم از راه تجارت محصول خرما به دست بیاورم.

خرما تک نفره

یکی از میوه هایی که توسط افراد به صورت گسترده استفاده می شود، خرما تک نفره می باشد که قیمتهای امروز و امسال آن مناسب است.

درخت خرما یکی از قدیمی ‌ترین گیاهان است که در کل دنیا وجود دارد و این درخت پیشینه ‌ای هفت ساله دارد و در بسیاری از کتابها با نام نخل از آن یاد شده ‌است.

درخت خرما در مناطق گرمسیر رشد می ‌کند و در دماهای پایین می تواند مقاومت خود را حفظ کند. خرما یکی از درختان بدون انشعاب محسوب می ‌شود که همیشه سبز می ‌باشد و تا سالیان سال میوه می ‌دهد و گیاهی تک‌لپه ‌ای و گرمسیری است که میوه‌ای بسیار لذیذ و شیرین می‌ دهد و هسته ‌ای سخت دارد و میوه‌ ها از روی شاخه‌ هایی آویزان می ‌شوند.

همنشین افراد موفق شدم و به ثروت رسیدم

خرما پیارم در تهران

خرماها قبل از این که به درجه ‌ای از رسیدگی برسند قند کمتری نسبت ‌به خرمای رسیده دارد اگر هوا بسیار گرم و خشک باشد میوه به خوبی رسیده می ‌شود.

خرما پیارم در تهران در برابر بی ‌آبی بسیار مقاوم می ‌باشد و با هر نوع خاکی سازگاری پیدا می‌ کند. درخت خرما به‌ راحتی می ‌تواند جوانه بزند و به دلیل تک ‌لپه‌ای بودن آن نمی ‌توان آن را پیوند زد.

به ‌همین دلیل از روشهای قطع کردن تنه جوشهای ریشه‌دار استفاده می ‌کنند و برای این کار ابتدا آنها در پای درخت می‌ کارند و وقتی‌که آن‌ها طعنه دار شدن آن‌ها را رشد کردند از درخت جدا می‌ کنند و در باغ می‌ کارند. این پاجوش ها را می ‌توان حتی در آزمایشگاه ‌ها نیز پرورش داد و این نهالها را می ‌توان به گلدان نیز انتقال داد.

همنشین افراد موفق شدم و به ثروت رسیدم

خرما خاصویی مزمز

یکی از انواع خرماها خرما خاصویی مزمز نام دارد که از طعمی شیرین و خوشمزه بر خوردار می ‌باشد و نرمی و خشکی خاصی دارد و خاصیت درمانی بسیار زیادی که دارد توسط مردم عربستان استفاده می‌ شود.

خرمای آمبرا نوعی دیگر از خرما است که از بالا ترین کیفیت برخوردار است.

میوه ‌ای نرم و گوشتی دارد که یکی از باکیفیت ‌ترین و گران ‌ترین انواع خرما می ‌باشد و خاصیت شفابخشی آن بسیار معروف می ‌باشد.

خرما برهی یکی دیگر از انواع خرما می ‌باشد که دارای طعم کارامل است و پوستی شکننده و خشک دارد، این نوع خرما را به دو صورت رسیده و نرسیده می ‌توان مصرف کرد.

همنشین افراد موفق شدم و به ثروت رسیدم

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا