آراد برندینگ

شکوفایی اقتصادی ‌ام با ادویه رقم خورد

شکوفایی اقتصادی ‌ام با ادویه رقم خورد

هیچ ‌گاه به ذهنم خطور نمی ‌کرد که زمانی به درآمد میلیاردی برسم اما با توجه به روش پول ‌سازی که برای کسب‌ و کار خود انتخاب کردم توانستم موجب شکوفایی اقتصادی خود شوم و با تجارت ادویه در سطح کشور به سودآوری و ثروت بالایی دست یافتم. لذا قصد دارم تا شما را با سه نمونه پر فروش این محصول آشنا سازم.

پودر زردچوبه

پودر زردچوبه را می توان از عطاری ها و فروشگاه های معتبر خریداری کرد. زرد چوبه از ریزوم ها تشکیل شده است که این ریزوم ها ساقه های زیرزمینی زردچوبه هستند که برای پرورش گیاه زردچوبه این ریزوم ها را در خاک می کارند و مجددا بزرگ شده و به شکل زردچوبه از دل خاک به دست می آیند. تحقیقات در خصوص زردچوبه بیانگر این مهم است که این ماده تاثیر زیادی بر روی سلامتی و حتی ذهن انسان دارد. از قدیم الایام زردچوبه در طب سنتی ایرانیان استفاده گشته است، پرکاربردترین آن هم برای رفع درد، ورم و کوفتگی هایی بود که در دست و پا ایجاد می شود. در زردچوبه ماده ای به نام کورکومین وجود دارد که خاصیت ضد التهابی داشته و بسیار مفید است، البته لازم به ذکر است که این ماده به راحتی در خون جذب نمی شود.

شکوفایی اقتصادی ‌ام با ادویه رقم خورد

پودر رازیانه

با در نظر گرفتن خواص درمانی گیاه رازیانه، موارد مصرف پودر رازیانه نیز بسیار زیاد خواهد بود. یکی از موارد مصرف برای پودر رازیانه که پیش از این نیز به آن اشَاره شد، استفاده از این پودر برای رفع مشکل چاقی است. چاقی یکی از مشکلات فراگیر در جوامع مختلف است که می تواند بیماریهای متعددی را با خود به همراه داشته باشد و سلامت فرد را با تهدید جدی مواجه سازد. رسیدن به وزن ایده آل و لاغری از طرق مختلفی ممکن خواهد بود که بدون شک ورزش و داشتن فعالیت بدنی مناسب نخستین راهکار است. اما می توان با مصرف برخی از مواد خوراکی با خاصیت چربی سوزی شرایطی را فراهم کرد تا از انباشته شدن چربیهای اضافی در ناحیه شکل و پهلوها جلوگیری به عمل آید.

شکوفایی اقتصادی ‌ام با ادویه رقم خورد

پودر رزماری

پودر رزماری طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این گیاه در مناطق مدیترانه رشد کرده که آب و هوای معتدلی دارد و رزماری از دیرباز برای درمان ناراحتی معده، یبوست، نفخ و اسهال کاربرد داشته است. رزماری، گیاه جادویی است که برای سلامتی و تقویت پوست و مو استفاده شده و بوی مطبوعی دارد، کاشت رزماری ساده است و رزماری به صورت دمنوش، روغن، پودر و عطر به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف شامل انواع سوپ‌ و سس‌ نیز کاربرد دارد. از قدیم انواع گیاهان دارویی در طب سنتی استفاده می شده که رزماری یکی از گیاهان دارویی پرمصرف می باشد که به صورت خشک شده و روغنی و با قیمت مختلف نیز قابل خریداری می باشد. قیمت خرید رزماری پودر شده به دلیل سبکتر بودن آن نیز ارزانتر استروشهای مختلفی در مورد مصرف این گیاه وجود دارد که یکی از کاربرد آن در پخت و پز می باشد.

شکوفایی اقتصادی ‌ام با ادویه رقم خورد

4/5 - (1 امتیاز)