آراد برندینگ

تعادل در زندگی باعث پیشرفت و موفقیتم شد

یکی دیگر از مواردی که در مسیر دستیابی به موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی باید در نظر داشته باشید، مربوط به تعادل می باشد. منظور از تعادل یعنی شما باید سعی کنید رویداد ها و اتفاقات مختلف را در حد متعادل نگه داشته و آن را مدیریت کنید. من نیز با رعایت این نکته و قرار دادن در منشا زندگی و شغلم که تجارت بود توانستم موفق شوم و این مسئله به من کمک کرد که در تجارتم بتوانم ثروت زیادی را به دست آورم.

دستکش ایمنی تانگ وانگ

می‌ توان گفت که با کمک این کالا اجسام مختلف به راحتی کنترل می شوند.

این دستکش ها دارای یک لایه ضخیم هستند و معمولا با رنگ آبی، مشکی، قرمز و نارنجی تولید می گردند و مقاومت بسیار بالایی دارند.

از مشخصات چشمگیر دستکش ایمنی تانگ وانگ می‌ توان به ابعاد این محصول اشاره کرد، ابعاد آن ها به صورت 25 در 10 سانتی متر می باشد.

گزینه مهم دیگر وزن سبک آن ها است و تا حدود 40 گرم هستند، از دیگر مشخصات این محصول می توان به استاندارد محافظتی و ایمنی این کالا اشاره کرد که با دانش روز همراه می باشد.

آن ها همچنین با جنس هایی مانند لاتکس، کتان و پلی استر طراحی و تولید می شوند و در محیط های مختلف از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

معمولاً عرضه این دستکش ها به صورت بسته بندی های 12 جفت می باشند.

تعادل در زندگی باعث پیشرفت و موفقیتم شد

دستکش ایمن کار

دستکش‌ ایمن کار در اغلب موارد از جنس دولایه هستند تا برابر عوامل مختلف مانند حرارات بالا توانایی مقاومت و حفاظت از بدن را داشته باشد.

این نوع از دستکش‌ها در زمان استفاده مداوم بسیار راحت هستند و می‌توان به آسانی انگشتان را حرکت داد، به طور کلی انعطاف پذیری بالایی دارند.

بیشتر این دستکش‌ها در قسمت لبه که با دست در ارتباط می‌باشد از جنس قیطانی می‌باشد.

همچنین در درون دستکش برای محافظت بیشتر و مقاومت در برابر عوامل خطرناک، لایه‌ای از جنس کتان وجود دارد که بهترین نوع متریال برای ساخت لایه درونی می‌باشد.

یکی دیگر از مشخصه‌های این نوع از دستکش استفاده از آستر پودر پنبه است که این متریال در برابر تعریق از دست مراقبت می‌کند.

تعادل در زندگی باعث پیشرفت و موفقیتم شد

دستکش ایمنی استاد کار

مشخصات دستکش ایمنی استاد کار موجب شده است افراد بسیاری از این محصول در حرفه خود استفاده نمایند.

مشخصات این دستکش به مواردی نظیر: ضد پرش بودن، مقاومت بسیار بالا، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، کشسانی، انعطاف پذیر بودن و همچنین تولید در سایز های مختلف اشاره کرد.

کشسان بودن این دستکش موجب می شود افراد به راحتی بتوانند لوازم مورد نیاز در محل کار را در دست بگیرند و با آن ها کار کنند.

ویژگی های این دستکش متناسب با هر شغل متفاوت می باشد و افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع این دستکش را تهیه نمایند.

برای انواع مشاغل پرخطر و آسیب زا، صنعتی و ساختمانی به استفاده از دستکش ایمنی نیاز است.

تعادل در زندگی باعث پیشرفت و موفقیتم شد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا