آراد برندینگ

جاده ثروتمندی را با پشتکار و برنامه ریزی شناختم

جاده ثروتمندی را با پشتکار و برنامه ریزی شناختم

اتفاقات خوب و بد همیشه بی خبر از راه می رسند؛ مخصوصا اتفاقات بد. مثلا شکست خوردن در کسب و کارتان می تواند یک اتفاق ناگهانی و بد باشد. اما نباید فراموش کنیم تمامی شکست ها برایمان کلید های طلایی راهگشا را حاصل می کنند. نباید از آنها غافل شویم. من هم روزی تصمیم گرفتم دوباره کسب و کاری راه بیاندازم و تجارتی جدید را آغاز کنم. حال یکی از تاجرین موفق هستم. در ادامه با من همراه باشید.

.

زرشک تازه

زرشک تازه در سرو کردن پلو استفاده می شود و به دلیل طعم مناسبی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بافت نرم و تازه ای دارد و برای تزئین پلو انتخاب مناسبی است به دلیل خواص دارویی که دارد جایگاه ویژه ای برای آن در سفره های خود قائل هستیم. برای رفع بی نظمی و درد قاعدگی بانوان یک انتخاب عالی است و افسردگی را هم از بین می برد. کالری بالایی دارد و مصرف آن انرژی زیادی به بدن منتقل می کند. حافظه را تقویت کرده و فشار خون را کنترل می کند و مصرف آن برای هر فرد در هر سن بلامانع است.

جاده ثروتمندی را با پشتکار و برنامه ریزی شناختم

زرشک خشک

زرشک خشک یک گیاه ایرانی و اصیل می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در طب سنتی زرشک طبع سرد و خشک دارد و قابض است. زرشک گونه های متفاوتی دارد: یکی زرشک بی هسته و دیگری زرشک با هسته؛ که هرکدام به صورت تازه و یا خشک می تواند فواید دارویی و غذایی خاصی داشته باشد. استفاده از زرشک برای کنترل بیماری قند خون و تنظیم فشار خون بسیار مهم می باشد. زرشک به شکل درخت رویش می کند و میان ساقه هایش خار های تیزی دارد و ارتفاع آن به چهار متر می‌رسد.

.

جاده ثروتمندی را با پشتکار و برنامه ریزی شناختم

زرشک فله 1401

زرشک فله 1401 خواص بی نظیری برای سلامتی بدن دارد و به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند و دارای ویژگی های بسیاری است. زرشک بوته ای بومی اروپا، شمال آفریقا است که اکنون در بسیاری از مناطق آمریکای شمالی و حتی در ایران به صورت وحشی رشد می کند. استفاده از این محصول در آشپزی نیز مرسوم است؛ برخی افراد از توت های زرشک برای تهیه ژله یا مربا استفاده می کنند. این محصول طعمی شبیه به زغال اخته خشک دارد و آن را می توان در سالاد و سبزیجات یا برای تزئین برنج نیز استفاده کرد و همچنین با افزایش متابولیسم بدن، به کاهش وزن کمک زیادی می کند.

.

...جاده ثروتمندی را با پشتکار و برنامه ریزی شناختم

5/5 - (1 امتیاز)