آراد برندینگ

کنسروی که دعای مامانا رو برآورده میکنه

کنسروی که دعای مامانا رو برآورده میکنه

اگر می خواهید در آینده عاقبت به خیر شوید و زندگی راحتی برای خود رقم بزنید به شما پیشنهاد می کنم در زمینه ی یک محصول پر سود فعالیت کاری خود را آغاز کنید که ما به شما انواع کنسرو ها را پیشنهاد می کنیم زیرا این محصول توانسته است با کیفیت بالای خود مشتریان بسیاری را جذب کند و سود خوبی را به فروشنده خود برساند پس برای آشنایی بیشتنر با این محصول پر سود و نمونه های آن با ما همراه باشید.

کنسرو قارچ و لوبیا

از مشخصات کنسرو قارچ و لوبیا می توانیم به خواص قارچ و لوبیا اشاره کنیم که به کار برده شده در کنسرو ها معمولاً از لوبیا چیتی و گاه از لوبیا قرمز استفاده می شود لوبیا چیتی منبع غنی از منیزیم آهن و ویتامین B6 است به همین دلیل به درمان کم خونی کمک می کند همچنین با تنظیم کلسترول بد خون و پایین آوردن فشار خون از حملات قلبی جلوگیری می کند.

همچنین به دلیل فیبر بالا از مشکلات و سرطان دستگاه گوارش جلوگیری می کند قارچ موجود در کنسرو قارچ و لوبیا منبع خوبی از کلسیم بوده و باعث سلامت و استحکام استخوان ها و ناخن ها می شود در هنگام خرید کنسرو قارچ و لوبیا به سالم بودن قوطی توجه دقیق داشته باشید این که درب و همچنین بدنه فلزی قوطی هیچ گونه فرورفتگی، برآمدگی یا محل نفوذی برای مواد و آلودگی کنسرو نداشته باشد.

.

کنسروی که دعای مامانا رو برآورده میکنه

کنسرو خوراک لوبیا چیتی

قیمت های کنسرو خوراک لوبیا چیتی با توجه به رنگ، نوع لوبیا چیتی، ادویه و غیره دربازار متفاوت می باشد قوطی کنسروها به صورت بسته بندی و فله ای در وزن های مختلف در فروشگاه ها ی سراسر کشور به فروش می رسد.

قیمت کنسرو خوراک لوبیا چیتی در بازار بین 14000 تا 27000 تومان عرضه می شود قیمت های کنسرو لوبیا چیتی با توجه به عواملی مانند هزینه حمل ونقل، گمرگ، بسته بندی، مالیات برارزش افزوده، هزینه ای کارگری و شرکت تولید کننده متغیر است چنانچه قصد خرید کنسرو بصورت عمده را دارید می توانید با تماس از طریق تلفن تماس بگیرید.

.

کنسروی که دعای مامانا رو برآورده میکنه

کنسرو قیمه زشک

می توان گفت کنسرو قیمه زشک و سایر کنسروهای غذایی دیگر تولید شده توسط برند زشک امروزه به صورت اینترنتی، هم به صورت عمده و هم به صورت غیر عمده عرضه می شوند اطلاع از نحوه خرید کنسرو قیمه زشک برای مشتریان عمده و غیر عمده این محصول می تواند کمک کننده باشد، در این بخش راهنمای خرید این کنسرو غذایی را ذکر می کنیم.

اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنسرو قیمه زشک می نمایید باید از شیوه ارسال این محصول اطلاع پیدا کنید، مرکز عرضه کننده این محصول باید سفارشات را با استفاده از سریع ترین روش ارسال کند کنسرو قیمه زشکی که انتخاب می کنید را از لحاظ بسته بندی مورد بررسی قرار دهید، قوطی کنسرو باید کاملا سالم و یکدست باشد همیشه سعی کنید خرید عمده کنسرو قیمه زرشک باکیفیت را بدون ارتباط با واسطه ها انجام دهید، زیرا واسطه ها باعث می شوند تا هزینه بیشتری را جهت تهیه کنسرو بپردازید.

.

کنسروی که دعای مامانا رو برآورده میکنه

5/5 - (1 امتیاز)