آراد برندینگ

با پسته از نردبان زندگی ات بالا برو

زندگی همانند یک نردبان می باشد که برای کسب موفقیت های بیشتر و رسیدن به اهداف باید از آن بالا رفت حال ما می خواهیم در اینجا کسب و کاری را به شما معرفی کنیم که با فعالیت در این حوزه می توانید سود های خوبی را دریافت کنید و زندگی خود را دستخوش تغییراتی دلنشین کنید و از آن لذت ببرید.

باقلوای پسته خندان

امکان خرید باقلوای پسته خندان در تهران از طریق سفارش به نمایندگی های ما وجود دارد و از این طریق می توانید درخصوص انواع مختلف آن اطلاع کسب کنید کرمان از جمله شهرهایی است که شیرینی های سنتی معروف و پر طرفداری مانند باقلوا دارد و نمایندگی این شیرینی های خوشمزه در نقاط مختلف ایران از جمله تهران امکان دسترسی مستقیم به آن ها را راحت کرده است.

بسیاری از افرادی که از کرمان بازدید می کنند حداقل یک مدل از این شیرینی ها را به عنوان سوغات به شهر خود می برند باقلوا از انواع شیرینی یا کلوچه های معروف سنتی کرمان می باشد که از موارد اصلی استفاده شده در آن خرما و پودر هل می باشد و از پودر پسته  و کنجد نیز برای تزیینات روی آن استفاده می شود در برخی موارد از پودر میخک و گردو نیز جهت بهبود بافت این شیرینی استفاده می گردد.

.

با پسته از نردبان زندگی ات بالا برو

پسته خندان ایرانی

به هنگام خرید پسته خندان ایرانی به یک سری نکات مهم باید توجه کرد تا مرغوب ترین و بهترین نوع پسته را خریداری نمود به تازه بودن پسته و رنگ پوست آن که سفید متمایل به استخوانی باشد باید توجه کرد همچنین دقت کنید که پسته دارای مغزی سبز رنگ و دارای طعم یا بوی نامطلبوب نباشد.

همه پسته ها از نظر ظاهری مثل اندازه و رنگ یکسان باشند همچنین پسته ها فاقد کرم خوردگی و آفت باشند از آنجا که پسته خام به شدت آسیب پذیر است و می تواند طی جابه جایی بشکنند لازم است یک بسته بندی محکم برای محافظت از هسته های پسته انجام شود.

.

با پسته از نردبان زندگی ات بالا برو

صادرات پسته خندان کرمان

هنگام خرید پسته صادراتی به دلار باید پارامترهای زیادی را مد نظر قرار دهید یکی از این پارامترها حجم بسته بندی ها می باشد، دقت کنید که این حجم از بسته بندی صادرات پسته خندان کرمان مطابق با قدرت خرید شما باشد از دیگر گزینه های مهم برند تولید کننده این محصول است که اقدام به معرفی این کالا می کند و آن را به صورت کاملاً زیبا بسته بندی می نماید.

مشخصه دیگر کیفیت بالای این محصول و عدم وجود هر گونه سیاهی و کپک در آن ها می باشد همچنین قیمت این محصول مشخصه ی دیگری است و برای انواع درجه یک قیمتی بیشتر از سایر پسته ها در نظر می گیرند مشخصه دیگر پسته های صادراتی بسته بندی شیک و مناسب آن ها می باشد این بسته بندی ها بسیار شکیل هستند و در حجم های متفاوتی انجام می شوند.

.

با پسته از نردبان زندگی ات بالا برو

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا