آراد برندینگ

پسته هایی که شیرینی را به زندگی ات هدیه میدهند

پسته هایی که شیرینی را به زندگی ات هدیه میدهند

آیا تا حالا شنیده اید پسته توانسته باشد زندگی کسی را تغییر داده باشد؟ در بازار فروش پسته با سود هایی وجود دارد نه تنها زندگی من بلکه زندگی بسیاری از شما را نیز می تواند تغییر دهد شما با خرید پسته هایی که در ادامه به شما معرفی می کنم و شروع فعالیت در این حوزه می توانید از آن ثروت های بسیاری بدست آورید.

شرکت پسته خندان کرمان

پسته کله قوچی از انواع پرطرفدار پسته خندان در جهان است که یکی از اقلام صادراتی استان کرمان نیز به حساب می آید، تجار ایرانی امروزه با عرضه صادراتی این پسته سودهای کلانی را کسب کرده اند پسته فندقی نیز از دیگر نمونه های شرکت پسته خندان کرمان است که معمولا طرفداران کمتری در بازار دارد اما به علت ظاهر زیبا و مجلسی خود همواره فروش مناسبی را برای عرضه کنندگان به همراه دارد.

نکته حائز اهمیت در مورد پسته کرمان تفاوت قابل توجه قیمتی محصولات آن در بازار است که کار خرید را برای مشتریان تا حدی دشوار می کند بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر قادر به خرید پسته کرمان به قیمت ارزان تر باشند احتمالا خرید موفق تری انجام داده اند در حالی که این تصوری بسیار کوته بینانه است.

.

پسته هایی که شیرینی را به زندگی ات هدیه میدهند

شیرینی پسته خندان

برای تولید شیرینی پسته خندان مرغوب می بایست ترفندهایی که در مطلب یاد می شود را به درستی اجرا کنید اولین ترفند این است که تخم مرغ ها را نیم ساعت پیش از آغاز فرآیند تولید شیرینی بیرون یخچال قرار دهید.

این کار موجب می شود دمای تخم مرغ با دمای اتاق یکسان شده و راحت تر در محلول شیرینی حل شود پس از گذشت نیم ساعت از خارج کردن تخم مرغ ها از یخچال، آن ها را در ظرفی شکسته و به مدت سه یا چهار دقیقه به خوبی با همزن هم بزنید تا رنگ تخم مرغ ها سفید شده و حالت کشسان پیدا کنند.

.

پسته هایی که شیرینی را به زندگی ات هدیه میدهند

پسته خندان امروز

باید گفت پسته خندان امروز نیز در دسته پسته های کشیده یا همان long قرار دارد، البته میزان کشیدگی آن به حدی زیاد است که گاهی به عنوان پسته super long نیز شناخته می شود و در سایزبندی 20 تا 30 می باشد بی شک قیمت پسته هایی که برای صادرات انتخاب می شوند نسبت به دیگر پسته های موجود در بازار بیشتر است، علت آن نیز کیفیت بالاتر و گزینش پسته های مرغوب تر به منظور صادرات است.

پسته خندان یکی از محبوب ترین محصولات بازار است که قیمت امروز آن تاثیر بسزایی در قیمت انواع پسته و به صورت کلی بهای آجیل در کشور دارد این پسته در بیشتر استان های مرکزی و غربی ایران از جمله کرمان، یزد، خراسان، فارس، مرکزی، اصفهان و تهران کشت می شود و از این رو بازار گسترده ای در داخل کشور دارد.

.

پسته هایی که شیرینی را به زندگی ات هدیه میدهند

5/5 - (1 امتیاز)