آراد برندینگ

در دهه اول جوانی با تولید لباس کار ثروتمند شدم

مهارتی که بنده در تولید انواع مختلف لباس برای مشاغل مختلف داشتم باعث شد تا برای کسب درآمد وارد حوزه تولید و عرضه این محصول شوم و سپس به دنیای تجارت پا بگذارم و در نهایت با ارسال این محصولات به سراسر نقاط ایران در دهه اول جوانی و سن 28 سالی به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

لباس کار نخی

از جمله پارچه هایی که دوام بالایی در مقابل آسیب دارند جین است، پارچه های جین بسیار شیک و خوش دوخت هستند، لذا برای لباس کار نخی مناسب می باشند، و از بدن در هنگام جوشکاری محافظت می کنند، در نتیجه لباسی سبک و با هزینه پایین و مقرون به صرفه برای این امر است.

لباس هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند، برای کار مناسب نمی باشند، زیرا در هنگام کار احساس ناخوشایندی به فرد دست می دهد، اما لباس هایی که از جنس جین هستند، جنس مرغوبی دارند و فرد هنگام پوشیدن آن احساس راحتی می کند، جنس این لباس مانع از آسیب به بدن می شود، طوری که با خیال راحت می توانید در هنگام کار جوشکاری استفاده کنید.

همه کسانی که شغلشان در کارخانه های صنعتی است، باید لباس کارگری مناسب با شغلشان داشته باشند. چرا که پوشیدن لباس کار به جهت نگهداری بدن از آسیب می باشد، لذا جنس پارچه ای که به این منظور انتخاب می شود بسیار مهم است و هر چقدر الیاف طبیعی تر باشد مقاوم تر است در نتیجه احساس خوشایندی از پوشیدن آن داریم.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T155651.370.jpg

لباس کار نانوایی

از جمله پارچه هایی که مناسب برای لباس کار نانوایی می باشد جین است، لباس کار جین به فرد ظاهری شکیل می دهد و همچنین چنس پنبه ای پارچه باعث دوام آن در برابرحرارت می شود و بدن را در هنگام کار خنک می کند، و در شغل هایی نظیر جوش کاری، سنگ و فرز کاری کاربرد بسیاری دارد. از ویژگی های دیگر آن دوخت محکم و پارچه مرغوب، این محصول را به بهترین نوع لباس کار تبدیل نموده است.

لباس کار شیک: همیشه با توجه به موقعیت شغلی و محیط کار خود لباس مخصوص آن را انتخاب می کنیم و در بعضی از مشاغل هم لباس کارشان شیک و زیبا است، مانند لباس کار مهندسان، مهمانداران، خلبانان و غیره لباس کار معمولا در دوشکل دوخته می شود یا به صورت بلوز و شلوار است یا به صورت سرهمی می باشد و از الیاف طبیعی و گاهی هم از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود و بهترین جنس آن از الیاف پنبه می باشد، و حال از انواع لباسها، آنهایی که باید در مقابل سرما و رطوبت بدن را نگهداری کنند مانند، لباسهایی که مخصوص سردخانه ها می باشد، یا لباسهای نسوز که که ویژه کوره ها دوخته می شوند و همچنین لباس های ضد حریق که از جنس پی وی سی تولید می شوند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T155721.249.jpg

لباس کار نجاری

لباس کار نجاری: از جمله لباسهای کار، که استفاده از آن خیلی اهمیت دارد لباس کار جوشکاری می باشد. لذا باید از پارچه هایی برای دوخت آن استفاده کرد، که مقاومت و دوام داشته باشند.

در حال حاضر این لباس با جنسهای مختلف تولید می شود، که بهترین نوع جنسی که می توان از آن نام برد، پارچه های جین است که برای دوخت آن استفاده می شود. این نوع لباس مزایایی دارد از جمله: لباسی با وزن سبک هستند و قیمت مناسبی در مقایسه با انواع مشابه دارد، و مهمتر این که از الیاف طبیعی تولید می شوند و هنگام پوشیدن ظاهری زیبا و آراسته به فرد می دهد.

در بعضی ارگانها و مشاغل از لباس کار سرهمی استفاد می کنند مانند صنعت گران، تعمیر کاران، و خلبانان، که معمولا از کابشن شلوار تشکیل شده، و به بسته به نوع شغل، جنس و مواد آن انتخاب می شود، این نوع لباس بیشتر جهت حفاظتی دارد و برای نگهداری بیشتر بدن پوشیده می شود، و لذا طراحی آن طوری است که از ورود گرد و خاک به داخل خود جلوگیری می کند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T155823.900.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا