آراد برندینگ

سرچشمه ثروت کلانم عرقیجات است

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T125358.211.jpg

اگر بخواهم برایتان بگویم که ثروتم از کجا سرچشمه می گیرد باید بدانید که منبع اصلی آن عرقیجات است، چرا که درست از زمانی که مشغول به تولید و عرضه عرقیجاتی مثل عرق یونجه، کاسنی و نعنا شدم توانستم به درآمد های کلانی دست یابم که موجب ثروتمندی ام شد.

عرق کاسنی اصل کاشان

طبع عرق کاسنی اصل کاشان سرد است یا گرم؟ این سوالی است که ذهن بیشتر ما را درگیر خود کرده است. طبع عرق کاسنی در طب سنتی سرد و تقریبا معتدل است و به دلیل طبع مناسب و خواص فراوان مصرف آن به همه افراد توصیه می شود. عرق کاسنی مایعی است معطر که از گیاه کاسنی بدست می آید. در ادامه این محتوا به بررسی طبع و خواص و دیگر مطالب مورد به آن بیشتر توضیح خواهیم داد، با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

برخورداری از جایگاه ویژه و با اهمیت در طب سنتی، اثربخشی در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها، خواصی بی‌نظیر در راستای تامین سلامت و نداشتن عوارضی مانند انوع داروهای شیمیایی، بخش کوچکی از دلایل بی‌‌شماری هستند که اقبال عمومی و تقاضای گسترده‌ای را برای مصرف عرقیات در بین هموطنان عزیز بیش از قبل ایجاد نموده اند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T125358.211.jpg

عرق نعناع خوش عطر

یکی از معطر ترین و پر خاصیت ترین گیاهان نعنا است که به صورت تازه، خشک شده، دم کرده و غیره مورد استفاده عده ی زیادی از افراد قرار می گیرد.

عرق نعناع خوش عطر برای درمان بسیاری از بیماریها مفید بوده و قیمت های متفاوتی دارد. از نعنا به عنوان یک چاشنی در بسیاری از غذاها بهره گرفته می شود و به طور فراوانی در آشپزی کاربرد دارد.

مصرف این گیاه را می توان در چای، دم نوش، آب نبات، بستنی و غیره مشاهده نمود. مقدار زیاد آنتی اکسیدان نعنا باعث شده تا این گیاه از دیگر گیاهان متمایز گردد.

خاورمیانه، انگلیس، هند و آمریکا به شکل گسترده ای از نعنا استفاده می کنند و در بسیاری موارد نیز استفاده از از این گیاه نشانه مهمان نوازی آنها به حساب می آید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T125410.081.jpg

عرق یونجه اعلا

در طب سنتی از عرق یونجه اعلا دو آتیشه برای موارد بسیار زیادی استفاده می شود و این عرق دارای خواص بسیار زیادی می باشد به همین دلیل اصل این عرق در شهر تهران به صورت عمده و ارزان پخش می شود.

عرق گیاه یونجه به حدی از خاصیتهای مفید بهره مند است که برای درمان بسیاری از مشکلات متخصصان طب سنتی این عرق را تجویز می کنند که البته دلیل به وجود آمدن این عرق وجود گیاه پر خاصیت یونجه می باشد.

گیاه یونجه در دسته گیاهان دارویی قرار می گیرد که آن را به صورت تازه و خشک شده نیز می توان استفاده کرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T125422.890.jpg

امتیاز