آراد برندینگ

آشنایی با تابلو برق دستگاهی پول آفرین

تابلو برق از دستگاه هایی می باشد که امروزه به دلیل کاربرد بسیاری که دارد از فروش بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل است که اگر شما بخواهید شغل جدیدی برای خود ایجاد کنید ما فعالیت در حوزه ی این دستگاه ها را به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری ثروت آفرین با ما همراه باشید.

تابلو برق سه فاز اسانسور

هر تابلو برق سه فاز اسانسور می تواند سیگنالها را پردازش کند و آنها را به صفحه کنترل آسانسور هدایت کند امروزه با فناوریهای پیشرفته سیستمهای کنترل آسانسور به نحوی طراحی می شوند تا عملکرد آسانسور افزایش دهند و می توان گفت از امن ترین وسایل حمل و نقل به شمار می روند تابلو برق آسانسور دارای دربهای قفل و نظارت می باشد و بر اساس کاربرد در مدارهای الکتریکی فعال می شوند.

این تابلوها تا سالیان متمادی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و هزینه ی اقتصادی را کاهش دهد. تابلو برقهای آسانسور از سیستمهای یو آر استفاده شده و در ساخت آن با برنامه ریزی دقیق تولید و روانه بازارهای فروش شده است. سیستم برق آسانسور به صورت خودکار عمل می کند و در زمان قطعی برق به صورت اضطراری شروع به فعالیت می کند و از طریق تابلو برق جریانهای الکتریکی را ارسال می نماید.

.

آشنایی با تابلو برق دستگاهی پول آفرین

تابلو برق سه فاز کارواش

با مشاهده هر تابلو برق سه فاز کارواش با بررسی اجزای آن چیدمان یک نقشه خوانی را می توان آغاز کرد که هر تابلو شامل یک دستگاه حفاظتی بنام فیوز است که مهمترین بخش می باشد. از دیگر قسمتهای یک تابلو برق می توان به سوئیچها، بلوکهای ترمینال و منبع الکتریکی اشاره نمود کار تابلو برق رساندن جریانهای برق به فضا می باشد و می تواند محافظت کننده ی خوبی در زمان جریانهای زیاد برق باشد. همانطور که می دانید هر تابلو دارای یک مدارشکن است و نقطه ورود و خروجی را به جریان می اندازد. هر تابلو برق به صورت خودکار در زمان جریان ولتاژ بالا قطع می شود و تمامی اتصالات برق را خاموش می تماید.

امروزه تمامی جهیزات برق توسط فیوز محافظت می شود که هر فیوز  از یک مدار شکن مجهز می باشد. در نقشه خوانی هر نمودار سیم کشی تابلو برق از چندین فیوز تشکیل شده است که هر کدام دارای فرکانسهای متغیر می باشند و می تواند از مدارهای الکتریکی در جعبه محافظت کند تمامی طراحیهای تابلو برق در یک فرآیند پیچیده توسط ترانسفورماتورها صورت می پذیرد  و می تواند تبدیل ولتاژ را به سطح دیگر انتقال دهد.

.

آشنایی با تابلو برق دستگاهی پول آفرین

تابلو برق سه فاز ساده

این تابلو برق سه فاز ساده به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و ارزان از سیستم های الکتریکی متصل به هم استفاده کنند همچنین امکان کنترل و حفاظت دقیق از آنها را فراهم می کند این دستگاه ایمنی سیستم الکتریکی را افزایش داده و تعمیر و نگهداری آن را آسانتر و سریعتر می کند علاوه بر این، آنها سلامت کاربران و سایر موجودات زنده را تضمین می کنند.

هیئت توزیع: این پنل برای جمع آوری و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می شود تابلو توزیع بر اساس نوع کاربرد در ابعاد مختلف ساخته و تولید می شود از این بردها برای تقسیم و انتقال جریان ورودی استفاده می شود و ورودی ها و خروجی ها توسط ترمینال ها به هم متصل می شوند، انتقال را می توان در یک صفحه کلید بین شبکه ای از پانل های دیگر یا یک صفحه کلید چند منظوره انجام داد.

.

آشنایی با تابلو برق دستگاهی پول آفرین

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا