آراد برندینگ

با شغلم از خود یک کارآفرین ساختم

هیچ چیز زیباتر از شخصی نیست که از زندگی خود بگذرد تا زندگی را برای دیگران زیبا کند. من با تجارت توانستم کار آفرینی موفق باشم که زمینه اشتغالزایی را برای بسیاری از افراد مهیا کرده و به درآمد رساندم.

چسب دو طرفه بی رنگ نازک

چسب دو طرفه بی رنگ نازک همانطور که از نام آن مشخص است هیچ گونه رنگ خاصی ندارد بر در حقیقت هر دو سمت آن دارای خاصیت چسبندگی می باشد و به همین علت است که در امور مختلف از آن استفاده می گردد.

توزیع این کالا به صورت عمده و خرده می باشد.

این چسب ها بسیار نازک هستند و برای اتصال دو شیشه به یکدیگر گزینه بسیار خوبی خواهند بود زیرا رویت نمودن آن ها نیز نسبتا مشکل می باشد و نه تنها برای شیشه بلکه جهت چسباندن کاشی و سرامیک نیز مناسب است.

این چسب های فوق‌ العاده کاربرد های بسیار فراوانی دارند و در امور مختلفی مانند اتصال قطعات کامپیوتری، تولید آلبوم های عکس، تولید پوشاک و غیره به وفور از آن ها استفاده خواهد شد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (3).jpg

چسب دو طرفه بی رنگ برای لباس

برای خرید چسب دو طرفه بی رنگ برای لباس باید به نکاتی دقت کنید تا چسبی با کیفیت و کاربردی را خریداری کنید.

هنگام خرید چسب به اندازه پارچه دقت کنید تا چسب با پهنای مناسب را انتخاب کنید.

هنگام خرید این نوع چسب دقت کنید که قدرت چسبندگی مناسبی داشته باشد و در صورت شستشوی مداوم لباس، قدرت چسبندگی آن کاهش پیدا نکند.

هنگام خرید چسب لباس دقت کنید که قدرت چسبندگی آن به گونه ای باشد که به راحتی در اثر اتو کشی با دمای متوسط به پارچه چسبانده شود.

خرید چسب لباس بی رنگ به صرفه تر است چرا که از آن می توان برای چسباندن لباس هایی با رنگ های مختلف استفاده کرد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (3).jpg

چسب دو طرفه بی رنگ مایع

قیمت چسب دو طرفه بی رنگ مایع با توجه به مقاومتی که دارد و بر اساس حجم آن در بسته بندی متفاوت بوده و در دی ماه سال 1401 حدود 30000 الی 40000 هزار تومان خواهد بود.

امروزه نوسانات زیادی در بازار های خرید و فروش این محصول پیش آمده است و عوامل مختلفی ایجاد تغییر در قیمت ها شده اند، که به عنوان یکی از بارز ترین آن ها می‌ توان به نرخ دلار اشاره کرد.

در صورتی که قصد تهیه این چسب مایع و دو طرفه برای منزل و یا محیط کار خود را دارید می توانید ابتدا راهنمایی‌ های لازم را با گرفتن شماره زیر از مشاوران ما کسب کنید و سپس نسبت به خریداری آن اقدام کنی.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (3).jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا