آراد برندینگ

زندگی تمام عیارتان را با دان جوجه به ارمغان آورید

دان جوجه از محصولاتی مب اشد که امروزه در بازار از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد و به دلیل فروش بالایی که دارد می تواند سود بسیاری را برای فروشندگان خود به ارمغان آورد برای آشنا با این حیطه ی کاری پر سود و نمونه های پر فروش آن تا انتهای مطالب با ما همراه باشید و از موارد گفته شده استفاده کنید.

دان جوجه گوشتی

در این مطلب یکی از بهترین مدل های دان جوجه گوشتی در سال 1401 معرفی و عرضه شده است که یکی از بهترین گزینه های برای مصارف خوارکی دام و طیور شما در خانه یا مراکز صنعتی می باشد امروزه خرید خوراک مرغ گوشتی از هزینه های بالایی برخوردار است دانه، یک نوع خوراک مرغ های گوشتی است که روشی بسیار آسان و به صرفه می باشد شما می توانید انواع دانه را برای خوراک مرغ های گوشتی انتخاب کنید.

انتخاب بسیاری از افراد دانه گندم می باشد که باید آن را به مدت بیست و چهار ساعت در آب قرار دهید علف های هرز و یا چمن نوع دیگری از خوراک مرغ های گوشتی هستند ریشه سبزیجات نوع دیگر خوراک هستند که دارای مزیت های مختلفی می باشند امروزه بسیاری از شرکتهای تولید کننده هستند که به شیوه کاملا صنعتی توانسته اند بهترین خوراک مرغ گوشتی را تهیه کنند.

.

زندگی تمام عیارتان را با دان جوجه به ارمغان آورید

دان جوجه بومی

قیمت دان جوجه بومی متناسب با مواد و ترکیباتی که در کیسه های آن موجود بوده، مشخص می شود اگر می‌خواهید نمونه های درجه یک و باکیفیت دان برای جوجه های خود تهیه کنید از لینک سایت اینترنتی ما می توانید نمونه های اقتصادی و ارزان آن را برای ایجاد راندمان بهتر برای پرنده های خود تهیه کنید.

مشاورین و کارشناسان راهنمایی دقیقی در مورد ترکیبات دانه جوجه بومی به شما عرضه کرده و متناسب با پرنده هایی که در اختیار دارید، نمونه‌ های عالی از خوراک را ثبت سفارش کنید در هنگام ارسال محصول توسط شرکت ما برای هر کیسه دان جوجه از مواد ضد کپک استفاده شده تا این دان مناسب برای طیور شما به صورت سالم و بدون کپک ارسال شود.

.

زندگی تمام عیارتان را با دان جوجه به ارمغان آورید

دان جوجه مرغ

در موقع خرید دان جوجه مرغ یک روزه حتماً وزن جوجه ها و سن آنها را به طور دقیق مدنظر قرار دهید تا بتوانید دانی متناسب با آنها تهیه کنید تمام ترکیبات و انرژی و ارزش غذایی خوراک جوجه های یک روزه بر روی بسته بندی های آنها در هنگام خرید مشخص بوده می توانید اطلاعات کامل را دریافت کنید و طریقه مصرف را در هنگام خرید جویا شوید.

حتماً برای خرید دان مناسب توجه کنید که در آن ترکیباتی مثل مواد معدنی ویتامین ها و پروتئین های مورد نظر برای پرورش جوجه ها موجود باشد تا بتواند بهترین اثر را داشته باشد قیمت دان جوجه یک روزه به شکل بسته بندی شده و فله ای با هم متفاوت بوده در هر دو حالت بهداشتی و استاندارد و ارزان قیمت هستند و نمونه های عالی و موثری از آنها ارائه می گردد.

.

زندگی تمام عیارتان را با دان جوجه به ارمغان آورید

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا