آراد برندینگ

با کشف ایده های خلاقانه ثروتمند شوید

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125040.711.jpg

شاید یک ایده جدید نباشد. ممکن است ایده ای شما قبلاً در کشور و منطقه ای اجرا شده باشد و به موفقیت رسیده باشد. فقط کافی است با قوه خلاقیت نیازها و اطلاعات را کنار هم بچینید و ایده های خلاقانه را کشف کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پودر آویشن گلها

به عنوان یک ادویه پرخاصیت و محبوب پودر آویشن گلها می باشد که علاوه بر استفاده در آشپزی، خواص دارویی زیادی نیز دارد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

در ایران 14 گونه از انواع مختلف آویشن رشد می کنند که آویشن شیرازی و آویشن کوهی از معروف ترین انواع آن هستند، بیشترین میزان رویش اینگیاه در شمال کشور می باشد.

آویشن خواص بسیار زیادی دارد و در طب سنتی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است، از خانواده نعنا می باشد و محبوبیت بسیاری را در رژیم غذایی مردم ایران و سایر کشورهای دنیا پیدا کرده است.

تهیه آویشن تازه کار ساده ای نیست و مدت ماندگاری آن در یخچال تنها دو هفته می باشد، به همین دلیل استفاده از آن به صورت پودر شده مناسب تر و کاربردی تر است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125040.711.jpg

پودر پسته خشک

از بی نظیر ترین و خوش طعم ترین مواد غذایی پودر پسته خشک می باشد که تمام خواص یک محصول تازه را حفظ کرده است.

پسته ها از محصولات کشاورزی بسیار خوشمزه و پر از خاصیت می باشد که در انواع مختلف و به صورت های متنوعی در بازار وجود دارند.

برخی از کارخانه ها پسته ها را خشک کرده و سپس با کمک ماشین آلات کاملا به روز و پیشرفته آن ها را پودر می کنند و این پودر را به بازار مصرف عرضه می کنند.

در پخت برخی از دسر ها و شیرینی ها که نمی توان از خلال این محصول استفاده کرد از این پودر ها استفاده می کنند تا هم بافت لطیفی داشته باشد و هم طعم بی نظیری پیدا کنند.

از این محصول در بستنی و سوهان نیز استفاده می کنند تا کیفیت آن ها را بالا ببرند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125807.863.jpg

پودر سیر

یکی از چاشنی های غذایی سفید رنگ با طعم و عطر تند پودر سیر است که برای طبخ بعضی از غذاها بویژه غذاهای شمالی استفاه می شود.

پودر سیر یک طعم دهنده غذا است که از سیر طبیعی و کاشته شده در بهترین باغ های ایران تهیه می گردد.

در سیر در واقع همان محصول فراوری شده و خشک شده از گیاه سیر است که هم خاصیت دارویی درد و هم یک چاشنی تغییر دهنده در طعم و عطر خورشت و غذا تولید می شود.

کاشت گیاه سیر اصالتا به استان همدان تعلق دارد.

پودر سیر که برگرفته از بوته سیر است طبع گرمی دارد و نکته مهم اینجاست که به نسبت مصرف بوته سیر خام بوی کمتری در دهان ایجاد می کند.

به همین خاطر خاواده ها از آن برای غذاهایی که طبع سرد دارند مانند مخلوط نمودن با ماست و غیره استفاده می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T130300.056.jpg

امتیاز