آراد برندینگ

کارآفرینی با سنگ اسلب مرا وارد دنیای ثروت کرد

بماه ها بود که فکرم درگیر یافتن راهی برای افزایش درآمدم در خصوص تولید و عرضه سنگ اسلب بود که سرانجام ایده ای به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم با استفاده از بستر اینترنت محصولاتم را به عرضه برسانم و با کم ترین هزینه به سود کلانی از این راه رسیدم که باعث شد وارد دنیای ثروت شوم.

سنگ اسلب صادراتی

سنگ اسلب صادراتی یک نوع سنگ با برش بزرگتر از سنگهای نما که از سنگ های زینتی زیبا و بسیار با ارزش استخراج می شود که برای تزیینات داخل خانه ها و نماها استفاده می شود این سنگ ها انواع مختلفی دارند با توجه به کیفیت آن ها قیمت گذاری می شوند هرچه سنگ های کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن ها بالاتر است این نوع سنگ ها تنوع های بسیار بالایی دارند.

از سنگهای اسلب برای نمای داخل و خارج ساختمان ها استفاده می شود.

ضخامت این و سنگ از کاشی و سرامیک بیشتر است با دستگاه های مخصوص برش داده میشود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T175609.551.jpg

سنگ اسلب ساختمان

در طراحی سنگ اسلب ساختمان از رنگ های بسیار ظریف و با کیفیت استفاده شده است که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

در ساخت سنگ های اسلب بیشتر از سنگ مرمر استفاده می کنند این سنگ ها هستند بعضی ها آن را با همان اندازه و ابعاد بزرگ در دکوراسیون منازل استفاده می کنند که خیلی شیک و زیبا است.

قیمت سنگ اسلب به فناوری‌های مختلفی بسی کرد مثلاً نحوه تولید آن و مواد مصرفی در تولید آن و چگونگی وارد کردن آن به بازار است که همه اینها در قیمت گذاری سنگ دخالت دارند شما خواهان سنگ های اسلب با قیمت مناسب و جنس بسیار با کیفیت تصویر می توانید آن را از طریق سایت های اینترنتی خریداری کرده که بدون واسطه از خود تولید کننده خرید می کنید و می توانید خرید مطمئن و بسیار خوب انجام دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T175628.952.jpg

سنگ اسلب شیراز

سنگ اسلب شیراز از دیر باز تا کنون یکی از مهم ترین مواد اولیه در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز به شمار می آید، با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت سنگ های طبیعی، تولیدات انواع مصنوعی آن آغاز شد و به طور چشمگیری گسترش یافت.

از میان این محصولات سنگ اسلب مصنوعی پی وی سی پلکسی صنعتی از پر فروش ترین مواد رایج مورد استفاده توسط مصرف کنندگان به شمار می آیند. در ادامه به شرح کامل نواع سنگ اسلب مصنوعی می پردازیم.

برای تولید سنگ اسلب مصنوعی پی وی سی از مواد اولیه پودر سنگ و پی وی سی استفاده می شود، فراورده پی وی سی برای علاوه بر اینکه دوستدار محیط زیست است، می تواند به راحتی روی دیوار نسب شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T175648.467.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا