آراد برندینگ

برای عملی کردن اهدافم کوشا بودم و ثروت ساز شدم

امروزه با وجود سبک‌ های جدید کسب درآمد دیگر لازم نیست که سال‌ ها عمر خود را در یک حوزه سنتی قرار دهید تا شاید به ثروت برسید، بلکه با استفاده از قدرت تفکر و هوش مالی می ‌توانید اتفاقات مثبتی را در کسب و کار خود رقم بزنید و به‌ راحتی به ثروت بالایی دست یابید. من نیز از این طریق توانستم با افزایش هوش مالی خود در رسیدن به هدف ثروت آفرینی کوشا باشم و در حوزه زیر به یک مولتی میلیاردر تبدیل شدم.

خمیر دندان پونه

در خمیر دندان خمیر یا ژل و مواد تشکیل دهنده آن بر حسب برند کمی متفاوت است، اما اکثر خمیرها از نظر ترکیبات عمومی مشابه هستند. اجزای تشکیل دهنده خمیر دندان پونه مرطوب کننده ها، ساینده های ملایم، ضخیم کننده ها، فلوراید، طعم دهنده ها، مواد شوینده، عوامل غلیظ کننده می باشند. در واقع، مسواک را می توان به تنهایی برای حذف باقی مانده غذا از بین دندانها و تمیز کردن دهان استفاده کرد، اما خمیر دندان به دلیل فواید زیادی دارد از جمله: دهان و نفس را تازه می کند. حاوی خواص پیشگیری کننده از بیماری لثه است. حساسیت دندان را درمان و برطرف می کند.

برای عملی کردن اهدافم کوشا بودم و ثروت ساز شدم

خمیر دندان پمپی

استفاده از خمیر دندان پمپی و مسواک زدن به صورت روزانه توصیه می شود، مخصوصاً بعد از صرف غذاهایی که حاوی مقادیر زیادی قند هستند. از مزایا و کاربرد خمیر دندان پمپی علاوه بر استفاده آسانش می توان گفت کمک به خلاص شدن از شر آلودگیها و باقی مانده های دهان و در نتیجه از بین بردن باکتریها و میکروبهایی که باعث پوسیدگی دندان و مشکلات لثه می شوند. ایجاد بوی مطبوع به دهان به دلیل وجود طعم دهنده هایی مانند نعناع، توت فرنگی، تمشک، گیلاس، سیب و بسیاری دیگر در خمیر دندان. کمک به درمان مشکلات لثه و دندان مانند حساسیت دندان.

برای عملی کردن اهدافم کوشا بودم و ثروت ساز شدم

خمیر دندان پولیش دار

استفاده از خمیر دندان پولیش دار محدودیت سنی ندارد و به همین دلیل است که سالانه تعداد زیادی از برندهای مختلف آن به فروش می رسد و میزان رضایت آن توسط مردم سراسر جهان بالا است. از آنجایی که خمیر دندان پولیش دار به طور خاص برای دندان های کامپوزیت یا معمولی ساخته شده است. خمیردندان حاوی فلوراید یا بدون فلوراید است که دندانها را تقویت می کند و با پوسیدگی دندان مبارزه می کند. برای دندانهای کامپوزیت شده حتما باید از خمیردندان بدون فلوراید استفاده شود. این خمیردندان همچنین حاوی مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سوربیتول است که از خشک شدن خمیر دندان جلوگیری می کند.

برای عملی کردن اهدافم کوشا بودم و ثروت ساز شدم

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا