آراد برندینگ

از مسیر دشوار میلیاردر شدن عبور کردم

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (34).jpg

افرادی را پیدا کنید که شما را به چالش می کشانند و الهام بخش شما هستند و زمان زیادی را با آن ها بگذرانید، این زندگی شما را تغییر خواهد داد. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

نایلون گلخانه مشکی

امروزه یکی از پوشش های حفاظتی در گلخانه ها می توان به نایلون گلخانه مشکی اشاره نمود قیمت نایلون گلخانه بستگی به متراژ و نوع جنس آن دارد که متراژ 10 متری نسبت به 100 متری آن گران تر است، زیرا متراژ بالا از تخفیفات خوبی در مراکز معتبر به همراه دارد.

پوشش های پلاستیک از جنس پلی اتیلن و پلی استر ساخته شده اند که با ماده ای بسیار قوی ترکیب می شوند و در مقابل اشعه ی نور خورشید بسیار مقاوم هستند. این نایلون ها با ضخامت و انواع مختلف تولید شده اند که متناسب با هر نوع اقلیم آب و هوایی به کار برده می شوند نایلون های گلخانه ای نسبت به نوع شیشه ای بسیار مقرون به صرفه می باشند و بیشتر کشاورزان و گلخانه داران از این محصول استفاده می کنند. همچنین این نایلون ها نیاز به اسکلت های آهنی و سنگین در زمان نصب ندارند و جزء با صرفه ترین نایلون ها به شمار می روند نایلون های گلخانه ای بر اساس افزودنی های مختلف مانند ضد مه و ضد باکتری تولید و ساخته می شوند و قابلیت افزودنی های دیگر را نیز دارا می باشند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (34).jpg

نایلون گلخانه متری

در گذشته برای نگهداری بعضی از گل های آپارتمانی و استفاده از انواع سبزیجات و صیفی جات در گلخانه ها مکانی شیشه ای را احداث می کردند که امروزه نوع نایلونی آن یا نایلون گلخانه متری در بازار مشاهده می شود این نایلون در انواع 2،3، 30، 60 و یا حتی 200 متری به بالاتر در بازار مشاهده می شوند و می توان نسبت به متراژ گلخانه تهیه و خریداری کرد. یکی از موارد مهم در گلخانه ها فتوسنتز گیاهان می باشد که در زمان آبیاری سبب مه در فضا می شود و ممکن است روی شیشه نایلون گلخانه نشست کند و قطرات آن مانند یک ذره بین عمل کرده و با نور مستقیم خورشید یکی شود و گیاه را بسوزاند به همین علت نایلون های با کیفیتی تولید شده اند که از جنس پلی کلرید ونیل می باشند که می تواند از سوخته شدن گیاهان جلوگیری کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (24).jpg

نایلون گلخانه ای شفاف

نایلون گلخانه ای شفاف از وجود مه در فضا پیش گیری کرده و سبب با نشاط ماندن گیاهان در زمان رشد می شود در حال حاضر تعداد گلخانه ها رو به افزایش می باشد و میزان تقاضا برای این  نایلون سبب شده افراد زیادی نسبت به تولید آن اقدام کنند. این نایلون ها دارای درجه بندی کیفی متفاوتی هستند و با نوع درجه یک و درجه دو در بازر شناخته می شوند با این حال هر دو درجه دارای مقاومت خوبی در هر شرایط محیطی دارند و نوع درجه میزان عمر و ماندگاری آن را تعیین می کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (27).jpg

.

امتیاز