آراد برندینگ

با ملحفه بیمارستانی ستاره ی موفقیت را بیابید

چانچه خواستار یک کار پرسود می باشید ولی نمیدانید فعالیت خود را در چه زمینه ای آغاز کنید به شما فعالیت در حوزه ی انواع ملحفه بیمارستانی را پیشنهاد می کنیم که با فروش بالای خود می تواند سود بسیاری عاید شما سازد حال برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پر سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ملحفه بیمارستانی

یکی از مهم ترین مشخصات رول ملحفه سفید و ملحفه بیمارستانی تنوع بالا در جنس و کیفت آن ها می باشد همانطور که پیش تر اشاره کردیم انواع مختلفی از ملحفه های بیمارستانی وجود دارند که هرکدام قابلیت های به خصوصی دارند مدل های یکبار مصرف این ملحفه های از جنس اسپان باند تهیه می شوند و عموما در بخش های حساسی از بیمارستان همانند اتاق عمل از آن ها استفاده می شود.

از مدل های پارچه این ملحفه ها علاوه بر این که برای تخت استفاده می شود، می توان برای دوختن لباس های بیمارستانی هم استفاده کرد بیشترین و رایج ترین نوع پارچه های که برای استفاده به عنوان ملحفه در بیمارستان ها نورد استفاده قرار می گیرد پارچه تترون است که نسبت به سایر پارچه ها ضخیم تر و از مقاومت بالاتری برخوردار است.

.

با ملحفه بیمارستانی ستاره ی موفقیت را بیابید

ملحفه ترگال بیمارستانی

در میان این پارچه ها پارچه ملحفه ترگال بیمارستانی به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد به میزان بیشتری برای تولید این محصول استفاده می شود کارخانه های زیادی در اغلب شهرهای بزرگ مانند اصفهان، شیراز، تهران و غیره به تولید مرحله بیمارستانی می پردازند برای خرید ملحفه ترگال بیمارستانی در ابتدا باید کیفیت آن را مد نظر قرار دهید، زیرا با سلامت بیماران ارتباط مستقیم دارد و بنابراین پارچه های نرم و ضد حساسیت را انتخاب کنید.

رنگ ملحفه هم از دیگر معیارهای مهم هنگام خرید است، زیرا رنگ های تیره ملحفه آلودگی را کمتر از ملحفه هایی با رنگ سفید نشان می دهد قیمت ملحفه ترگال بیمارستانی تحت تاثیر ویژگی های کیفی و ظاهری پارچه است و اگر ملحفه طول و عرض زیادی داشته و بزرگ باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

.

با ملحفه بیمارستانی ستاره ی موفقیت را بیابید

ملحفه تترون بیمارستانی

قیمت ملحفه تترون بیمارستانی بر اساس جنس و کیفیت ابعاد مدل و طرح آن در بازار های مختلف تعیین می شود بیماران بر روی تخت خود که به وسیله ملحفه بیمارستانی تترون کاور شده می‌ توانند به‌ راحتی دراز کشیده و بدن آنها دچار هیچ گونه زخم و ناراحتی نخواهد شد هر ملحفه درجه یک تترون بیمارستانی در بازه قیمت 25 تا 95 هزار تومان فروخته می شود.

ملحفه های ضخیم تترون بیمارستانی به نسبت نوع نازک آن قیمت بیشتری داشته و کیفیت آن چندین برابر می باشد با توجه به نیاز درمانگاه و بیمارستان خود می توانید نمونه های عالی از ملحفه‌ های با کیفیت ترون را در مدل بیمارستانی از این سایت ویژه تهیه کنید برای خرید با شماره های موجود تماس بگیرید تا بهترین نوع ملحفه تترون برای شما ارائه گردد.

.

با ملحفه بیمارستانی ستاره ی موفقیت را بیابید

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا