آراد برندینگ

برای میلیاردر شدن ثابت قدم بودم

بیل گیتس می‌گوید: باید در مورد چیزهای درست ثابت قدم باشید نه در مورد هر کاری. وقتی فهمیدید که چه کاری را دوست دارید و چطور می‌توانید از آن درآمد داشته باشید، باید تحمل کنید و به انجام آن مشغول شوید. چیزهای خوب همیشه به زمان نیاز دارند. کسب سود و ثروت در تجارت نیز به زمان نیاز داشت که من با صبوری امروز تاجری ثروتمند و به نام هستم.

گلیم جاجیم گبه

گلیم جاجیم گبه از کیفیت و بافت بسیار مرغوبی برخوردار می باشد و محصولی شیک و زیبا است که تنوع بالایی در طرح و نقش دارد.

انواع گلیم فرش دستباف بختیاری مرغوبیت بالایی دارد و در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می گردد و جنسی مرغوب و دوام بالایی دارد.

انواع این محصول در تنوع بالایی تولید می گردد و از گلیم فرش های شیک و زیبا است که در ابعاد مختلف تولید می شود و کارایی بسیار خوبی دارد.

انواع گلیم فرش بختیاری کارایی و کیفیت بسیار خوبی دارد و بافت آن ماهرانه است به گونه ای که هماهنگی زیبایی در بخش های مختلف آن می توان دید.

انواع این محصول طبق استاندارد تولید می شود و در تولید آن از نخ و جنس اعلا و مقاوم استفاده می شود و از میزان کارایی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

برای میلیاردر شدن ثابت قدم بودم

گلیم حاشیه دار

از مشخصات گلیم حاشیه دار و درجه یک دستباف بختیاری می توان به بافت بسیار مرغوب آن اشاره کرد که استادانه و با ظرافت تولید شده است.

این نوع گلیم فرش زیبایی فوق العاده ای دارد و محصولی شیک می باشد که نمایی عالی دارد و با تنوع بالا در دسترس مشتری قرار می گیرد و سعی شده است بیشتر از رنگ های سبز و قرمز در آن استفاده شود.

گلیم فرش دستباف بختیاری در رنگ های متفاوت تولید می شود که رنگ و طرح آن را می توان با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد.

این نوع گلیم فرش در طرح و نقش های زیبا و در ابعاد متفاوت تولید می شود که فرد می تواند بهترین نوع آن‌ را در اندازه های متفاوت و نقش های جدید انتخاب کند.

برای میلیاردر شدن ثابت قدم بودم

گلیم دستبافت کناره

در خرید گلیم دستبافت کناره باید توجه به ویژگی و مشخصاتی را مد نطر قرار داد و با توجه به آن نکات انتخابی خوب و عالی داشت.

از نکات قابل توجه این است که هنگام خرید این محصول باید به نظمی که در بافت آن وجود دارد توجه کرد و نوعی از آن را انتخاب کرد که به خوبی بتوان هماهنگی و نظم بین طرح و نقش آن را مشاهده کرد.

هنگام خرید این نوع گلیم فرش باید توجه کرد که بافت آن هیچ گونه گره خوردگی و آسیب دیدگی نداشته باشد‌.

انواع این محصول در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شود که مشتری هنگام خرید باید به این نکته توجه کند و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

برای میلیاردر شدن ثابت قدم بودم

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا