آراد برندینگ

کسب و کاری که درآمدم را پنج برابر کرد

کسب و کاری که درآمدم را پنج برابر کرد

با وارد شدن به عرصه تجارت بر روی انواع صابون و انجام نکات اصولی در این امر توانستم به سود بالای دست یابم و میزان درآمد من از این کسب و کار بیش از پنج برابر شد.

صابون تریاک

هر صابون، کاربرد متفاوتی دارد، برای مثال استفاده از صابون شست و شوی البسه برعکس صابون تریاک برای شستن دست و صورت به هیچ عنوان کاری صحیح و اصولی نیست از نظر کاربرد می‌توان آن‌ها را به انواع توالت، غیر توالت، گلیسیرین و شفاف تقسیم بندی کرد، در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم.

آن‌ها در کوه ساپو که مکانی مقدس بود حیواناتی مانند گاو، گوسفند و بز و… را برای خدایان خود قربانی و پیشکش می‌کردند باران، چربی قربانی‌ها را با خاکستر حاصل از آتش مخلوط می‌کرد و آن‌ها را به سمت حاشیه‌ی رودی که در نزدیک آنجا بود انتقال می‌داد.

در آن زمان مردم روم متوجه شدند که اگر در این رود لباس‌های خود را بشویند، تمیز‌تر خواهد شد مردم بین النهرین هم با مخلوط کردن چربی حیوانات، خاکستر و لیمو گلوله‌های چرب و بدبویی می‌ساختند که قابلیت از بین بردن خاک و کثیفی‌ها را داشت.

در قرون وسطی، با استفاده از روغن نباتی، صابون‌هایی با بوی ملایم تولید شد این صنعت در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه به اوج رونق خود رسید و محصولات صادراتی این کشورها در سراسر اروپا مورد استقبال عموم قرار گرفت.

کسب و کاری که درآمدم را پنج برابر کرد

صابون تریاک اصل

مناسب مصارف زیبایی: بیشترین کاربرد این نوع از صابون‌ تریاک اصل، شست و شوی صورت است، استفاده‌ی مداوم از این نوع شوینده‌ مزیت‌های روشن شدن پوست، پاکسازی و جلوگیری از زدن جوش‌های چرکی و زیر پوستی را در پی دارد.

تزئینی: این نوع از صابون‌ها جدا از خاصیت پاک کنندگی، زیبایی بصری نیز دارند، از این نوع بیشتر در دکوراسیون فضا استفاده می‌شود، نوع خاص‌تری از این شوینده نیز به صورت معطر تولید می‌شود.

مناسب مصارف دارویی: این نوع شوینده برای از بین بردن عارضه و بیماری‌های پوستی مانند لک، جوش و کک و مک و… قابل استفاده است، صابون‌های ضد قارچ، آنتی باکتریال و… در این دسته قرار می‌گیرند.

کسب و کاری که درآمدم را پنج برابر کرد

صابون لوکس

در ساختار آن‌ها از یک نمک چرب به نام نمک لیتیوم استفاده شده است به همین دلیل قدرت پاک کنندگی آن نسبت به سایر شوینده‌ها بسیار بالا‌تر می‌باشد کاربرد این نوع شوینده بیشتر در نظافت خانه، محل کار، سرویس بهداشتی و غیره است.

یکی از راهکارهای حفظ رطوبت و شادابی پوست دست و صورت، شست و شو با صابون لوکس می‌باشد.

در ساختار این نوع شوینده از مواد طبیعی استفاده می‎‌شود.

به همین دلیل مورد پسند افرادی است که دارای پوست خشک و آسیب دیده هستند.

یکی از علت‌های خشکی پوست همین مواد شیمیایی به کار رفته در شوینده‌ها می‌باشد.

اگر به طور منظم از این شوینده‌ی گلیسیرینی استفاده کنید، پوست شما همواره نرم و با لطافت باقی می‌ماند.

کسب و کاری که درآمدم را پنج برابر کرد

 

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا