آراد برندینگ

هدف گذاری دقیق و تعیین مسیر درست لازمه موفقیت

هدف گذاری دقیق و تعیین مسیر درست لازمه موفقیت

اگر مسیر خود را درست انتخاب نکنید هرگز به موفقیت نخواهید رسید، هدف هرچقدر هم که بزرگ باشد با انتخاب مسیر درست می توان به آن رسید، تجارت یک مسیر درست می باشد که می تواند شما را به مقاصد بزرگ موفقیت برساند، تجارت انواع مختلفی دارد و محصولات مختلفی مانند انواع تابلوهای زینتی یکی از آنها می باشد.

تابلو بوم چراغ دار

نقاشهای حرفه ای از بوم رنگ روغن استفاده می کنند که قلم مو روی آنها راحت تر لیز می خورد و کار کردن با آن آسان می باشد. از قدیم هنر نقش و نگار کشیدن در بین مردم محبوب بود و کسانی که خلق ذهنی قوی داشتند به این سمت کشیده می شدند و هر آنچه را که در روبروی خود می دیدند می توانستند بر روی این محصول ثبت کنند و اثراتی مانند تابلو بوم چراغ دار تولید کنند.

که البته در گذشته بیشتر از لوازمی که دم دست آنها بود استفاده می کردند که در این روزگار به صورت صنعتی فرآوری می شود. بسیاری از نوجوانانی که در دبیرستان زمان انتخاب رشته شاخه گرافیک را انتخاب می کنند علاقه مند به هنر به سبک الکترونیک می باشند که ابتدا در سیستم طبق برنامه‌ ای که برای نقاشی کشیدن وجود دارد سبکی را اختراع می‌ کنند و یا از کسی ایده می گیرند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\8.jpg

تابلو دکوراتیو گل برجسته

برای ساخت و ایجاد تابلو دکوراتیو گل برجسته از شیشه، چوب، سرامیک، بوم نقاشی و غیره استفاده می شود شما به راحتی می توانید برای پر کردن فضای خالی خانه خودتان از این تابلوها استفاده کنید زیرا هم قیمت مناسب تری نسبت به وسایل و تابلوهای دیگر دارد و هم از زیبایی منحصر به فرد و خاصی برخوردار هستند.

شما به راحتی می توانید با کمترین هزینه برای خود تابلو دکوراتیو درست کنید شاید سوالی در ذهن به وجود آید که چگونه؟ ما به شما آموزش خواهیم داد که با کمترین وسیله و هزینه تابلویی زینتی برای اتاق خواب و یا حالو پذیراییتان درست کنید.

برای ساخت این تابلو کافی است که تصویری دلخواه از هر طرحی را بر روی پارچه کنواس چاپ نمایید و آن را بر روی کلاف چوبی بر روی قاب خود قرار بدهید دو سمت پارچه را کشیده و به پشت قاب منگنه کنید تا سفت شود اینگونه تابلویی که درست کردید دارای بعد می شود و شما می توانید با میخ و یا طلا آن را زیبا تر کنید که این کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6.jpg

تابلو دکوراتیو مینیمال

انواع و مدلهای تابلو دکوراتیو مینیمال یا تابلو نقاشی خط در طرح و اندازه های مختلفی وجود دارند که هر کدام با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

برخی از مدلهای این تابلو بسیار شیک و چشم نواز می باشند که به صورت دو تکه و یا چند تکه وجود دارند و هر قسمت از نقاشی یا طرح درون تکه ای از این تابلو طراحی شده و این تابلوها به صورتهای دلخواه در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

البته تابلوها از نظر جنس و مواد سازنده انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها ممکن است با قیمتهای مختلفی عرضه شود و عوامل مختلفی نیز می تواند بر روی قیمت این محصولات اثر گذار باشد.

برخی از این تابلوها ممکن است که چوبی باشند و به وسیله آبرنگ رو آنها طراحی شده است و برخی دیگر ممکن است به وسیله رنگ روغن و یا رنگهای آکریلیکی روی آنها طراحی شده باشد. قیمت چوب، بوم و یا هر صفحه دیگری که بر روی آن طرح نقاشی می شود و قیمت انواع رنگها بر روی قیمت این تابلوها اثر گذار می باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6.jpg

 

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا